Apartament sencer

Greyhound Residences by Allô Housing

Allotjament de 4.0 estrelles
Apartament a Londres amb connexió amb un centre comercial i a prop de l'atractiu següent: Eventim Apollo

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Rentadora
  • Cuina
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Apartament superior, 1 dormitori

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
  • 25 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 1 sofà llit doble

Apartament familiar, 3 dormitoris

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
  • 69 metres quadrats
  • 3 dormitoris
  • Capacitat per a 8
  • 3 llits dobles i 1 sofà llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
75 Greyhound Road, London, England, W6 8NJ

Què hi ha als voltants

  • Eventim Apollo - 11 minuts a peu - 0.9 km
  • Esdeveniments Olympia - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Estadi de Stamford Bridge - 7 minuts en cotxe - 2.0 km
  • Palau de Buckingham - 19 minuts en cotxe - 6.2 km
  • Big Ben - 22 minuts en cotxe - 7.8 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de West Brompton: 3 min en cotxe
  • Estació de metro de Barons Court: 9 min a peu
  • Londres (LHR-Aeroport de Heathrow): a 28 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Costa Coffee - ‬6 minuts a peu
  • ‪The River Café - ‬7 minuts a peu
  • ‪Pret a Manger - ‬4 minuts a peu
  • ‪Tsukiji Sushi Fusion - ‬5 minuts a peu
  • ‪Carbon Kopi - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Tot l’allotjament

Tindràs tot l’apartament per a tu, i només el compartiràs amb les persones que t’acompanyin.

Greyhound Residences by Allô Housing

Apartament a Londres amb connexió amb un centre comercial i a prop de l'atractiu següent: Eventim Apollo
Aquest edifici d'apartaments lliure de fum inclou wifi gratuïta en zones públiques. Cada apartament disposa d'una cuina amb frigorífic, forn, placa de cuina i microones. Els clients trobaran comoditats com ara una rentadora i un menjador. A més, gràcies als al televisor de pantalla plana amb canals per cable i a Netflix, l'entreteniment està garantit. S'ofereix un servei de neteja que cal sol·licitar prèviament.
Greyhound Residences by Allô Housing ofereix 10 habitacions que inclouen cafetera i tetera i planxa i taula de planxar. Les habitacions, decorades i moblades individualment, disposen de sala d'estar independent i tenen escriptori. En aquest apartament de 4 estrelles estrelles disposaràs d'una cuina equipada amb frigorífic gran, placa de cuina, microones i menjador independent. El bany està equipat amb una combinació de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts.

Els clients poden navegar per la xarxa gràcies a la wifi gratuïta. Hi ha un televisor de pantalla plana amb canals per cable i Netflix. S'ofereix un servei de neteja amb una sol·licitud prèvia.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a l'apartament: wifi gratuït
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuït

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions

Cuina

  • Cafetera i tetera
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Forn
  • Frigorífic/congelador de mida estàndard
  • Microones
  • Placa de cuina
  • Rentaplats

Dormitoris

  • Dormitori
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Es proporcionen tovalloles
  • Paper higiènic
  • Xampú

Sales d'estar

  • Menjador independent
  • Sala d'estar
  • Sala d'estar independent

Entreteniment

  • Netflix
  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Serveis de bugaderia

  • Rentadora

Espais de treball

  • Espai de treball apte per a portàtils

Comoditat

  • Calefacció

Animals de companyia

  • No s'admeten animals de companyia

Característiques especials i accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Alarma antiincendis visual
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Notificació del timbre i del telèfon
  • Plantes superiors només accessibles per les escales
  • Allotjament lliure de fum

Serveis i comoditats

  • Cortines opaques
  • Planxa i taula de planxar
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Aspectes destacats de la ubicació

  • Amb connexió amb un centre comercial

Mesures de seguretat

  • No s'ha indicat si hi ha detector de monòxid de carboni (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament; et recomanem que duguis un detector portàtil)
  • No s'ha indicat si hi ha detector de fum (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de fum a l'allotjament)

General

  • 10 unitats
  • Habitacions amb diferent decoració
  • Habitacions amb diferent mobiliari
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00.
Càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert: 40 GBP entre les 20:00 i les 23:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual han de posar-se en contacte amb l'allotjament amb antelació per poder rebre les instruccions per fer l'entrada i la informació sobre la recollida de les claus. entrada privada.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 72 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 20:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Recollida de claus i entrada privada

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 500 GBP per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per entrada tardana: 40 GBP, per les entrades entre les 20:00 i les 23:00.
  • Les tarifes del servei de neteja varien segons la durada de l'estada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Greyhound Residences Allo Maisons Aparthotel London
Greyhound Residences Allo Maisons Aparthotel
Greyhound Residences Allo Maisons London
Greyhound Residences Allo Maisons
Greyhound Resinces o Maisons
Greyhound Residences by Allô Housing London
Greyhound Residences by Allô Housing Apartment
Greyhound Residences by Allô Housing Apartment London

Preguntes freqüents

Greyhound Residences by Allô Housing accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Greyhound Residences by Allô Housing?

És possible aparcar a prop de manera gratuïta.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Greyhound Residences by Allô Housing?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00. Es pot fer una entrada tardana (20:00-23:00) per la taxa següent: 40 GBP.

A quina hora es fa el registre de sortida a Greyhound Residences by Allô Housing?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Greyhound Residences by Allô Housing?

Aquest edifici d'apartaments és a Hammersmith; tindràs Eventim Apollo a 1 km i Palau de Buckingham i Big Ben, a menys de 10 km. Masmorra de Londres i Universitat de Londres també són a menys de 10 km. Estació de metro de Barons Court és a 9 min a peu i Estació de metro de West Kensington, a 14 min.

Opinions

Opinions: Greyhound Residences by Allô Housing

6,4

7,0

Neteja

6,4

Ubicació

5,4

Personal i servei

6,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 23 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 23 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 23 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 23 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 23 opinions

Opinions

2/10, Horrible

Temitope Taiwo

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei

Clean, close to transport link, poor communication

The hosue was clean and not to far from transport links however checking in is very disorganised and they request a £300 despite via credit card before arrival. Our deposit has still not been returned to us after checking out over 2 weeks ago and sending several emails which have been ignored.
Estada de 4 nits (gen. 2020)

6/10, Acceptable

Jane

Què no li ha agradat: Personal i servei

Flat 1 Greyhound Residences

Personally I would rather contact the owner privately with my comments but sadly not possible....Our flat would have benefited from a good clean, although not dreadful. The cutlery, Crockery, and saucepans all had food residues and needed to be put through the dishwasher before use. Although not advertised as having a washing machine the machine smelt and had mould in the door seal. The TV signal was dreadful and we were unable to watch TV, apart from one evening. The internet signal was excellent and the location was ideal for our purposes. The bed was comfortable and the showers were good.
Estada de 4 nits (gen. 2020)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Estada de 5 nits (gen. 2020)

4/10, Deficient

Andi

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Ok

Hair dryer was broken and nobody available to fix or replace. Other than that it was pretty comfy and conveniently places
Estada de 3 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Quick easy check in. Friendly staff. Few issues with the apartment, faulty window latches and blinds. Overall a great place in a convenient location for Hammersmith or barons court.
Estada de 3 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Estelle

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Loin mais top pour famille

Pour les moins : réveillés à 6h30 par des avions, à une bonne 1/2h du centre et literie pas top avec drap déchirés.. Pour les plus : déco sympa et rapport qualité prix top pour une famille de 4p !
Estada de 3 nits (maig 2019)

6/10, Acceptable

G.ALFONSO

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
El apartamento está algo alejado de las paradas de metro, a unos 15 minutos. La calle es tranquila y se puede andar de noche. Hay algunos restaurantes a unos 10 minutos. Estaba bien equipado, cocina incluida, pero como siempre en Londres, la cama de matrimonio era muy pequeña y la segunda cama era un sofá cama sólo para niños. Insonorización deficiente, ya que estaba a pie de calle y se oía todo.
Estada de 4 nits (abr. 2019)

2/10, Horrible

Stacey

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Do not ever stay here

This hotel was terrible. It was filthy. Do you suppose it a double bed for two adults is a joke. When we called to complain they sent a man in with a broken inadequate vacuum. I would never ever recommend this hotel. We would like a full refund. The hotel refuses. Hotel.com is willing to give us a $150 gift certificate. But we would like our $361 back. We traveled across country and were extremely disappointed.
Estada de 3 nits (abr. 2019)

4/10, Deficient

Andrea

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

La sporcizia regna sovrana!

E' la prima volta in vita mia che mi capita di entrare in una casa cosi' sporca! Polvere e muffa a profusione. Ma non e' finita qua: avete mai dormito a 20 cm da una cadaia a gas? Vi consiglio di evitare entrambe queste esperienze scegliendo di soggiornare in un'altra struttura. L'impressione generale che ho avuto dal management della struttura e' che il cliente deve essere solo depredato, fornendo una assistenza che, al di la' della cortesia della telefonata, non ha fatto nulla durante e dopo il soggiorno.
Estada de 6 nits (febr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The cleaning was not perfectly done and I really didn’t like the fact they take a £300 deposit. I’ve traveled a lot in the past and nobody charged me for this much. It also takes 14 business days to give me money back. Very inconvenient and also they didn’t let me in until the deposit situation has been fixed by their end. So strange. The place was okay, but plates and sponges were disgustingly filthy. I won’t never come back.
Estada de 2 nits (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Jørn uth

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Good apparment, but the furniture need to be Updated
Estada de 3 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Christopher

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Clean and warm. Friendly staff. Awkward check-in.

Clean, fair sized apartment. Not the nicest area immediately outside the flat, but not so far to Hammersmith centre (about 15 mins). Awkward check-in process that requires you to send a signature and photo by Smart ‘Phone (not via a PC). Pleasant staff there to welcome you on arrival and show you where everything is etc. Flat is well stocked with all the appliances etc, that you might want for a longer trip.
Estada de 3 nits (gen. 2019)

10/10, Excel·lent

Clare

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Place fine - Customer Support Shocking!

Apartment was perfect for our needs. A weekend to see a show and do some shopping. Great location, friendly check in Lady & Clean. HOWEVER! I won't be stuayingbagain until they improve their customer service & security. 1. They requested my credit card details via a word document to be sent with all my security info via email! 2. When I arrived a picture of my driving licences was sent via WhatsApp to God knows who. 3. There was meant to be a £300 hold for a deposit, they took £300 from my account and as of today 3rd Jan I'm still waiting for my deposit back, after confirmation that the apartment was left is good condition. (check out was 10th December). I'm really surprised that Hotels.com would be using places like this which have complete disregard for customer data protection.
Estada de 2 nits (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Stacey

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Little Gem

Had a really good experience here. Check in was easy. Met with a representative there. Apartment is nice and was comfortable for 4 people. I would recommend this apartment and would stay myself again
Estada de 2 nits (des. 2018)

8/10, Bo

Lauren

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great location and plenty space.

Really good location for getting into central London and not too far from the big Westfield shopping centre. Communication was great and check in was easy. The apartment was clean, however there were a couple of things that we noticed, i.e. the kettle was unclean but nothing enough to ruin our stay. The kitchen was fairly well stocked, some wine glasses would have been beneficial but again, this is only a minor issue. Overall a great place to stay in London, we would definitely stay again.
Estada de 2 nits (des. 2018)

8/10, Bo

Jade, Darlington

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Good value

fantastic interior with great facilities. Not my usual choice of location for a stay in London, however the surrounding area was quiet which was ideal for us as a family. We travelled as a family of 6 adults, a child and a baby. Sleeping arrangements suited us well, and the two bathrooms were immaculately clean. My only gripes would be that the information given prior to check in was a little confusing at times (even though I book accommodation on a regular basis), the TV quality was very poor, and one toilet wouldn’t flush properly. Tea, coffee and milk would’ve been a nice touch, too, but we were able to buy these items from a nearby shop. Overall, good value for money and an enjoyable stay
Estada de 2 nits (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada de 5 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
La struttura è ok anche se non collegata benissimo con la rete di metropolitane.. Abbiamo avuto problemi con il personale che gestisce la struttura non molto flessibile sulla consegna e riconsegna delle chiavi.. Per il resto pulizia interna e servizi offerti sufficienti
Estada de 2 nits (oct. 2018)

6/10, Acceptable

Martin

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

OK

Ok place
Estada de 2 nits (oct. 2018)

6/10, Acceptable

Amanda

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Basic and convenient

The apartment was modern and spacious, but the bed was very uncomfortable, the showers were tiny and the customer service was lacking.
Estada de 4 nits (set. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
相當不錯的住宿很喜歡!房間也相當舒適!
Estada de 3 nits (jul. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Inadequado

Não gostamos porque o flat não tinha nem ar condicionado nem ventilador e fomos em no dia 25 a 27 de julho em pleno verão de 42 graus em Londres e para piorar o flat é térreo, então, por segurança e conselho do funcionário do flat, não abrimos as janelas!!! Foi um forno!!! E ainda muito distante da parada de metrô. Precisamos pegar um ônibus para ir a parada de metrô mais próxima. Não indicamos este flat! Ah! a cozinha fica no subsolo, ou seja, sem ar e sem luz. O Banheiro do quarto era muito pequeno. Em resumo, não ficaremos mais lá.
Estada de 2 nits (jul. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei

Only had one key amongst 5 people which is impossb

Only had one key which is impossible with 5 people wanting to do different things. Contacted office to get another key but this only arrived shortly before we left. Very disappointing as we wasted so much time having to always have one person back at residence to open the door for the others
Estada de 2 nits (jul. 2018)