Hotel Mrak 4*
Hotel que admet animals de companyia a Ljubljana amb un restaurant i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mrak 4*





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 171 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni i sofà llit

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni i sofà llit
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (Loft)

Habitació doble estàndard (Loft)
8,0 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rimska Cesta 4, Ljubljana, 1000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Premier Hotel Slon
Best Western Premier Hotel Slon
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 171 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.13 EUR per persona i per nit per adult, i 1.57 EUR per nit per client d'entre 7 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 7 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18 EUR per adult i 18 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 15 EUR només l'anada (fins a 17 anys).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 16 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per entrada tardana: 100 EUR si l'entrada es fa més tard de les 22:00.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Eslovènia. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pri Mraku
Pri Mraku
Pri Mraku Hotel
Pri Mraku Hotel Ljubljana
Pri Mraku Ljubljana
Pri Mraku Guesthouse Hotel Ljubljana
Hotel Mrak Ljubljana
Mrak Ljubljana
Hotel Mrak
Hotel Mrak 4* Hotel
Hotel Mrak 3* Superior
Hotel Mrak 4* Ljubljana
Hotel Mrak 4* Hotel Ljubljana
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mrak 4*
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge en parella
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvie
3 de jul. de 2025
Sylvie
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Claire
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claire
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Vitaliano
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vitaliano
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christophe
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent petit-déjeuner
Christophe
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel med et dejligt personale
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jürgen
24 de febr. de 2025
Jürgen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Anita
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anita
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Violetta
Viatge en parella
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Violetta
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Doug
Viatge en grup
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doug
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew, Croydon
Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jaclyn
Viatge en família
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean - great location
Jaclyn
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Melissa
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Helle
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helle
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
serge
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
serge
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Jennifer
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A good hotel!
Jennifer
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
JEAN LUC
17 de jul. de 2024
JEAN LUC
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Arsalan
Viatge en grup
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arsalan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
robert
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
robert
Estada de 2 nits (jul. 2024)