NH Lisboa Campo Grande
Hotel que admet animals de companyia a Lisboa amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament NH Lisboa Campo Grande





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 104 €
taxes i impostos inclosos
4 de des. - 5 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, terrassa

Habitació superior, terrassa
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, habitacions connectades (2AD+2CH)

Habitació familiar, habitacions connectades (2AD+2CH)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, habitacions connectades (3AD+1CH)

Habitació familiar, habitacions connectades (3AD+1CH)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (View)

Habitació estàndard (View)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Farol Hotel
Cascais
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 744 opinions
Preu actual: 165 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Campo Grande 7, Lisbon, 1700-087
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Blu Hotel
Radisson Blu Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.2 de 10, Molt bé, 2.111 opinions
Preu actual: 102 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 16 i 17 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 14.90 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
NH Campo Grande
NH Campo Grande Hotel Lisbon
NH Campo Grande Lisbon
NH Lisboa Campo Grande Hotel Lisbon
NH Lisboa Campo Grande Hotel
NH Lisboa Campo Grande Lisbon
NH Lisboa Campo Grande
Nh Hotels Lisbon
NH Lisboa Campo Grande Hotel
NH Lisboa Campo Grande Lisbon
NH Lisboa Campo Grande Hotel Lisbon
Preguntes freqüents
Opinions: NH Lisboa Campo Grande
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
4/10, Deficient
Dmitrii, Nicosia
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Dmitrii
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
6 d’oct. de 2025
Jessica
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Hollie
Viatge en família
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hollie
Estada de 8 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Gertrudes
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gertrudes
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Elias
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elias
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Indhira
15 d’ag. de 2025
Indhira
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Omar
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Omar
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilbert
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilbert
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alireza
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alireza
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Mai
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mai
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
1 d’ag. de 2025
Cristina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Takahiro
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente atendimento no restaurante!
Takahiro
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vincenzo
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincenzo
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Niki
Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Niki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Debra, THOMASVILLE
3 de jul. de 2025
Debra
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marco Antonio
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco Antonio
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
gerardo c
Viatge en grup
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gerardo c
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shievam
Viatge de negocis
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shievam
Estada de 4 nits (maig 2025)

















