Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Styles Lima Conquistadores





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Callao
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 3.055 opinions
Preu actual: 115 €
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
ibis Styles Lima Conquistadores és a San Isidro, al districte comercial a Lima. A més de visitar punts de referència com ara Pont dels Sospirs i Plaça San Martin, podràs apreciar la bellesa natural d'indrets com Parc de l'Olivar o Parc Central de Miraflores. Vols aprofitar la teva estada a la ciutat per veure algun esdeveniment o partit? Consulta la programació que ofereix Estadi Nacional.

Lizardo Alzamora Este No 260, Lima, 27
Què hi ha als voltants
- Costa Verde - 3 minuts en cotxe - 2.7 km
- Parc Central de Miraflores - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
- Parc John F. Kennedy - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
- Estadi Nacional - 5 minuts en cotxe - 4.2 km
- Centre Comercial Larcomar - 6 minuts en cotxe - 4.6 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Primos Chicken Bar - 4 minuts a peu
- Pasta - 2 minuts a peu
- LongHorn - 2 minuts a peu
- Starbucks - 3 minuts a peu
- Cafe Julieta - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 USD per vehicle.
- Càrrec per animals de companyia: 15 USD per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Ananay Hotel San Isidro
Ananay Hotel
Ananay San Isidro
ibis Styles Lima Conquistadores Hotel
ibis Styles Conquistadores Hotel
ibis Styles Conquistadores
ibis Styles Lima Conquistadores Lima
ibis Styles Lima Conquistadores Hotel
ibis Styles Lima Conquistadores Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Styles Lima Conquistadores
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Nelson Eduardo
20 de març de 2020
Nelson Eduardo
Estada de 5 nits (març 2020)
8/10, Bo
Esteban
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Esteban
Estada de 5 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Deanna
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice suroundings
Deanna
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
KAZUYUKI
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUYUKI
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
KAZUYUKI
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUYUKI
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Dennis
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Another Fine Stay
Dennis
Estada de 6 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pessimo relacionamento com cliente
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Torben
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stylish City Hotel
Torben
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Daniel
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena opción
Daniel
Estada de 5 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Niklas
Viatge de negocis
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Niklas
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Julio
Viatge en família
8 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Ernesto
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ernesto
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
FERNANDO
Viatge de negocis
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
FERNANDO
Estada de 4 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Juan
Viatge de negocis
25 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 5 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)