Hotel San Agustin Riviera
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Plaça d'Armes de Lima
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Agustin Riviera





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Per cable
També et pot agradar

JW Marriott Hotel Lima
Miraflores
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 251 €
18 de jul. - 19 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av Garcilazo De La Vega 981, Lima, LIMA, LIMA 1
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Diamond Lima
Hotel Diamond Lima
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 338 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 116.20 PEN per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 116.20 PEN només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 99.0 PEN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 20256983479
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel San Agustin Riviera
Hotel San Agustin Riviera Lima
San Agustin Riviera
San Agustin Riviera Lima
Hotel San Agustin Riviera Lima
Hotel San Agustin Riviera Hotel
Hotel San Agustin Riviera Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel San Agustin Riviera
Opinions
6,8
7,2/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jesús
20 de febr. de 2025
Jesús
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jorge
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Enrique
Viatge en grup
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrique
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Larbi
25 d’oct. de 2024
Larbi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
ROBERT MATTHEW
18 de des. de 2022
ROBERT MATTHEW
Estada d’1 nit (des. 2022)
6/10, Acceptable
Magali
Viatge en parella
23 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Magali
Estada de 3 nits (nov. 2022)
6/10, Acceptable
Rebeca
Viatge en grup
16 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebeca
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
lisseth
Viatge en família
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RECOMENDADO BIEN UBICADO
lisseth
Estada de 2 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Valdomir
Viatge de negocis
27 de maig de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Bom hotel e bem localizado.
Valdomir
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Guillermo
Viatge en grup
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bueno
Guillermo
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Alejandro
6 de maig de 2022
Alejandro
Estada d’1 nit (maig 2022)
2/10, Horrible
Nataly
3 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nataly
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Maria
16 d’abr. de 2022
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Magally
Viatge en grup
7 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel de lujo
Magally
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Floro
18 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BUENO
Floro
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
SEBASTIAN
1 de nov. de 2021
SEBASTIAN
Estada d’1 nit (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Deise Luci
Viatge en grup
28 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa
Deise Luci
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en parella
17 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en família
10 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
JANNET
Viatge en grup
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
JANNET
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Pedro
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro
Estada de 2 nits (set. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 11 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
2/10, Horrible
JIWOOK
Viatge de negocis
25 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JIWOOK
Estada d’1 nit (febr. 2020)