Hotel Schneider
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Església de Marienstift Lich
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Schneider





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Despatx
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Oberstadt 25, Lich, 35423
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Holländischer Hof
Hotel Holländischer Hof
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
7.2 de 10, Bé, 52 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Schneider Lich
Schneider Lich
Hotel Schneider Lich
Hotel Schneider Hotel
Hotel Schneider Hotel Lich
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Schneider
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dagmar
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dagmar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanie
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Hannes
Viatge en família amb nens petits
1 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannes
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Astrid
8 d’oct. de 2024
Astrid
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ove
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ove
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Lon
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Lon
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Alisiia
Viatge de negocis
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alisiia
Estada de 10 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Isabel
2 de juny de 2024
Isabel
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Emmeli
6 de març de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmeli
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Michael
Viatge de negocis
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolle Lage
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Gunnar
2 de març de 2024
Gunnar
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Johannes
Viatge en parella
22 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Johannes
2/10, Horrible
Roberto
19 de des. de 2023
Roberto
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Baschir
2 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Baschir
Estada d’1 nit (oct. 2023)
4/10, Deficient
Sergej
Viatge en parella
25 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergej
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Ingo
10 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingo
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Eberhard
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eberhard
Estada d’1 nit (jul. 2023)
4/10, Deficient
Hannah
Viatge en parella
28 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannah
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Vibeke
15 de jul. de 2023
Vibeke
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Tanja
Viatge en família
19 de juny de 2023
Tanja
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Kerstin
Viatge en família
14 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerstin
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2023)