Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Luxe)

Habitació superior (Luxe)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Philipsstraat 18, Leusden-Centrum, 3833 LC
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Van Der Valk Hotel Amersfoort A1
Van Der Valk Hotel Amersfoort A1
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
8.6 de 10, Excel·lent, 316 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
8 de jul. - 9 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.88 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 5 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 59 EUR.
- Cal pagar un càrrec addicional per l'ús de l'aire condicionat.
- Càrrec per l'ús del bressol: 7.5 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Leusden Amersfoort
Van der Valk Hotel Leusden Amersfoort
Van der Valk Hotel Leusden
Van der Valk Leusden Amersfoort
Van der Valk Leusden
Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort Hotel
Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort Leusden-Centrum
Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort Hotel Leusden-Centrum
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
GG
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
GG
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Franciscus
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekendje cultuur omgeving Amersfoort
Franciscus
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Iede
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
prima
Iede
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Maria
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed hotel
Maria
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ralf
Viatge en parella
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralf
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge en grup
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oliver
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Jens Richard
13 de nov. de 2024
Jens Richard
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Eliesse
Viatge en grup
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliesse
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sandra
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Risto
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Risto
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicholas
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kylie
Viatge en parella, Viatge de negocis
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kylie
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
P
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel met grote kamer en badkamer
P
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark, Manotick
Viatge en parella
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Patty
Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patty
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Vibeke Christine
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel med dejligt stort værelse
Vibeke Christine
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Yu Yu
Viatge en parella
17 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Yu Yu
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Donald
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
obaidullah
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
obaidullah
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge en grup
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Colin
Viatge en parella
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Colin
Estada de 5 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Yvette
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvette
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Janine
Viatge en parella
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Janine
Estada de 2 nits (març 2024)