Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel de France





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 67 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble i sofà llit

Habitació superior, 1 llit doble i sofà llit
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 pl. du Général de Gaulle, Lens, 62300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel le Paris Brest
Hôtel le Paris Brest
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
7.0 de 10, Bé, 193 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.90 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.90 EUR per adult i 9.90 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel France Lens
France Lens
Hôtel de France Lens
Hôtel de France Hotel
Hôtel de France Hotel Lens
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel de France
Opinions
6,2
6,8/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Joël
Viatge en parella, Viatge en família
16 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joël
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Kevin
Viatge en grup
16 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Kevin
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Week-end à Lens
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
cyrille
Viatge en grup
16 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
cyrille
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Michèle
27 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Le rapport qualité prix à revoir en baisse
Michèle
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Omcbat
Viatge de negocis
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avenant
Omcbat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Paul
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juste convenable
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Nicolas
Viatge en família
4 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 2 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Daniel
Viatge en família
4 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel moyen
Daniel
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Nina
16 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nina
Estada de 2 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Paul
Viatge de negocis
18 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Etienne
20 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Honteux !
Etienne
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
olivier
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
olivier
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Caroline
4 d’abr. de 2024
Caroline
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Maxime
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Maxime
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Daniel
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Close to the train station
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Noémie
12 de gen. de 2024
Noémie
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Daniel
Viatge en família
2 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Loic
Viatge en família
10 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel

Loic
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions


Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Soulichanh
8 d’oct. de 2023
Soulichanh
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Christopher
4 d’oct. de 2023
Christopher
Estada de 2 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Jeffrey
3 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeffrey
Estada d’1 nit (oct. 2023)