Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lotus Blu Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni (Corner)

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni (Corner)
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yashano Mall F. Imperial Street, Corner of Terminal Road, Bitano, Legazpi, 4500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Marison Hotel
The Marison Hotel
- Piscina
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Piscina infantil
9.2 de 10, Fantàstic, 229 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: entre 200 i 400 PHP per adult, i entre 200 i 400 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200.00 PHP per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 200 PHP només l'anada (entre 7 i 11 anys).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Lotus Blu Hotel Legazpi
Lotus Blu Legazpi
Lotus Blu
Lotus Blu Hotel Hotel
Lotus Blu Hotel Legazpi
Lotus Blu Hotel Hotel Legazpi
Preguntes freqüents
Opinions: Lotus Blu Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Lorena
28 d’abr. de 2025
Lorena
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marianly
25 d’abr. de 2025
Marianly
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Odlanyer, Lemoore
11 d’abr. de 2025
Odlanyer
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Hayden
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hayden
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Rose
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rose
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
John
Viatge en parella
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
John
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
DALE ANTHONY
28 de gen. de 2025
DALE ANTHONY
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Dante
30 de des. de 2024
Dante
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Joseph
30 de des. de 2024
Joseph
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Rotary
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rotary
Estada de 5 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Mark
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Sidino
1 de des. de 2024
Sidino
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Mark
1 de des. de 2024
Mark
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Naomi
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Sidino
Viatge en parella
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sidino
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Elsie, Las vegas
Viatge de negocis, Viatge en família
1 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elsie
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Jan Andrew
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan Andrew
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Cyrus, Westport
Viatge en família
16 de juny de 2024
Cyrus
Estada de 3 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Lea
17 d’abr. de 2024
Lea
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Joseph
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Liezl
Viatge en família
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liezl
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Stephan
Viatge en grup
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Stephan
Estada d’1 nit (febr. 2024)