Hotel Frisia
Hotel a Leer amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Frisia





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 159 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bahnhofsring 16-20, Leer, 26789
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Hafenspeicher
Hotel Hafenspeicher
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 343 opinions
Preu actual: 188 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5.00 EUR per dia.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es poden sol·licitar bressols per un recàrrec.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Frisia Leer
Hotel Frisia Hotel
Hotel Frisia Hotel Leer
Hotel Frisia Leer
Frisia Leer
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Frisia
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bianca
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bianca
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gerhard
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerhard
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Oliver
17 de març de 2025
Oliver
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Silva
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Silva
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Soumya
Viatge en grup
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Soumya
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Frieddhelm
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frieddhelm
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Brian
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Brian
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Heiko
Viatge de negocis
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heiko
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Nico
17 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nico
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Amex
Viatge de negocis, Viatge en grup
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amex
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Heinz Hans-Joachim
13 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erholsam
Heinz Hans-Joachim
Estada de 4 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Siegfried
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes, verkehrsgünstig gelegenes Hotel
Siegfried
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Lutz
Viatge en grup
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lutz
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Gabi, Bitburg
Viatge en família
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabi
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Heidi, Oberhausen
Viatge en parella
31 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heidi
Estada de 5 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Måns
Viatge de negocis
7 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It does what it says on the box
Måns
Estada d’1 nit (jul. 2020)