Villa Molek
Complex turístic només per a adults amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Villa Molek





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 201 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la

Vil·la
El més destacat
Balcó moblat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Villa

Villa
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 2863, Jalan Teluk Baru, Pantai Tengah, Langkawi, Kedah, 07100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi
Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
9.0 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 177 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 MYR per allotjament i per nit.
- L'import de l'impost municipal que s'indica pot augmentar durant esdeveniments locals populars com ara el Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman i Oceanman Malaysia; per obtenir més informació, posa't en contacte amb l'allotjament
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50.00 MYR per habitació només l'anada.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 638384 K
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 18 anys
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Villa Molek
Villa Molek Hotel
Villa Molek Hotel Langkawi
Villa Molek Langkawi
Villa Molek Hotel Pantai Tengah
Villa Molek Langkawi/Pantai Tengah, Malaysia
Villa Molek Resort Langkawi
Villa Molek Resort
Villa Molek Langkawi/Pantai Tengah
Villa Molek Resort
Villa Molek Langkawi
Villa Molek Resort Langkawi
Preguntes freqüents
Opinions: Villa Molek
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Mike
Viatge en grup
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mike
Estada de 8 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
LYNN
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
LYNN
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Saharudin
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saharudin
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
visvakant
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
visvakant
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
15 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Close to Ceneng yet secluded! A++
Michael
Estada de 3 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Johann
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Johann
Estada de 4 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
J.M, Selangor
Viatge en família amb nens petits
28 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J.M
Estada de 5 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Jacinthe
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Que du positif !
Jacinthe
Estada de 6 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Daniel
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hidden Langkawi gem
Daniel
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Steven
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best place!
Steven
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
John
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peace and quiet.
John
Estada de 5 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Mui Fong
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location and great service!
Mui Fong
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Johnny
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johnny
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Lee
Viatge en família
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lee
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
KEISUKE
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KEISUKE
Estada de 6 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Pramila, Kuala Lumpur
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pramila
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Pat, Uk
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pat
Estada de 4 nits (nov. 2018)