Sri Melor Inn
Motel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja Cenang
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sri Melor Inn





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, terrassa

Habitació doble, terrassa
9,2 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Terrassa
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kampung Padang Puteh, Mukim Kedawang, Langkawi, Kedah, 07000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Cenanghill Beachfront Langkawi
Cenanghill Beachfront Langkawi
- Platja privada
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Preu actual: 20 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50.00 MYR per allotjament i per estada
- Taxa municipal: 1.00 MYR per allotjament i per nit.
- L'import de l'impost municipal que s'indica pot augmentar durant esdeveniments locals populars com ara el Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman i Oceanman Malaysia; per obtenir més informació, posa't en contacte amb l'allotjament
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 24 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
SRI MELOR INN Langkawi
SRI MELOR Langkawi
SRI MELOR
Sri Melor Inn Langkawi/Pantai Cenang
SRI MELOR INN Motel
SRI MELOR INN Langkawi
SRI MELOR INN Motel Langkawi
Preguntes freqüents
Opinions: Sri Melor Inn
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 7 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
David
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Basic, clean room at good cost, but lots of bugs.




David
Estada de 7 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
SeongU
15 de des. de 2022
SeongU
Estada de 6 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Basil
3 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Basil
10/10, Excel·lent
Basil
31 d’oct. de 2022
Basil
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Basil
30 d’oct. de 2022
Basil
Estada de 6 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Basil
24 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Basil
Estada de 7 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Basil
13 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Basil
Estada de 4 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Basil
4 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Basil
Estada de 10 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Basil
1 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Basil
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
song yee
Viatge en família
3 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Clean
song yee
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Robert
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet place in the village
Robert
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Fathi
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
So nice
Fathi
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Jose, Spain
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Carl
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carl
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Kumar
12 de set. de 2018
Kumar
Estada de 2 nits (set. 2018)