Bon Ton Resort Langkawi
Hotel a la vora del riu amb esmorzar gratuït i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bon Ton Resort Langkawi





Serveis populars
El preu actual és de 129 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la tradicional (Blue Ginger)

Vil·la tradicional (Blue Ginger)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Vil·la tradicional (Yellow Orchid)

Vil·la tradicional (Yellow Orchid)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Vil·la (Silk)

Vil·la (Silk)
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Vil·la (Black Coral)

Vil·la (Black Coral)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Vil·la (White Frangipani)

Vil·la (White Frangipani)
El més destacat
Balcó o pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Vil·la (Palm)

Vil·la (Palm)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Vil·la (Laguna)

Vil·la (Laguna)
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: White Frangipani Villa

White Frangipani Villa
Carregar totes les fotos de: Black Coral Villa

Black Coral Villa
Carregar totes les fotos de: Silk Villa

Silk Villa
Laguna Villa
Carregar totes les fotos de: Yellow Orchid Villa

Yellow Orchid Villa
Blue Ginger Villa
Carregar totes les fotos de: Cahaya Villa

Cahaya Villa
Carregar totes les fotos de: Palm Villa

Palm Villa
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Pantai Cenang, Langkawi, Kedah, 07000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Berjaya Langkawi Resort
Berjaya Langkawi Resort
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.6 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 157 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.00 MYR per allotjament i per nit.
- L'import de l'impost municipal que s'indica pot augmentar durant esdeveniments locals populars com ara el Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman i Oceanman Malaysia; per obtenir més informació, posa't en contacte amb l'allotjament
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Bon Resort
Bon Ton Langkawi
Bon Ton Langkawi Resort
Bon Ton Resort
Bon Ton Resort Langkawi
Langkawi Bon Ton
Langkawi Bon Ton Resort
Bon Ton Hotel Langkawi
Bon Ton Resort Langkawi/Pantai Cenang
Bon Ton Resort Langkawi Hotel
Bon Ton Resort Langkawi Langkawi
Bon Ton Resort Langkawi Hotel Langkawi
Preguntes freqüents
Opinions: Bon Ton Resort Langkawi
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Faizan
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bonton Resort Langkawi
Faizan
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
parinaz
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
parinaz
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
parinaz
Viatge en grup
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
parinaz
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge en parella
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
TOMOAKI
Viatge en família
18 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
TOMOAKI
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en grup
31 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 4 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació




Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Miriam, Sandy Bay
Viatge en parella
1 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miriam
Estada de 7 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
abdullah
Viatge en família
19 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
abdullah
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Danie
22 de jul. de 2022
Danie
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Marianne
Viatge en família
7 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marianne
Estada de 4 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Keyur
17 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keyur
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Julie, los Angeles
Viatge en parella
14 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
James
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Palm滞在おてんば組, 日本
Viatge en parella
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Palm滞在おてんば組
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Latrice
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Latrice
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Berna
Viatge en família
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ein Traum



Berna
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)