Fuzei Hôtel
Hotel a Lanester amb cafeteria i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Fuzei Hôtel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,2 sobre 10
Fantàstic
(11 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

74 Av. Ambroise Croizat, Lanester, Morbihan, 56600
Sobre aquest allotjament
Fuzei Hôtel
Allotjaments similars

Kyriad ECO - Lorient Lanester
Kyriad ECO - Lorient Lanester
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 241 opinions
Preu actual: 52 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 1000 EUR per nit
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 8.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Fuzei hôtel Hotel
Fuzei hôtel Lanester
Fuzei hôtel Hotel Lanester
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Fuzei Hôtel
8,6
Excel·lent
9,2
Neteja
2,0
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Elyazar
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elyazar
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Tanguy
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tanguy
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Yoann
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoann
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
francois
Viatge de negocis
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
francois
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
corinne
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
corinne
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Thierry
Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thierry
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
SEBASTIEN
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bon hotel
SEBASTIEN
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maud
8 de jul. de 2025
Maud
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Cecile
Viatge de negocis
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simple et efficace
Cecile
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MARION
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MARION
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Amira
Viatge de negocis
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amira
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Rémi
3 de juny de 2025
Rémi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
PATRICK
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PATRICK
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jérôme
20 de març de 2025
Jérôme
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
BOUTIN
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BOUTIN
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Marc
Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité prix
Marc
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Clement
Viatge de negocis
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clement
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
PHILIPPE
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Efficace et serviable
PHILIPPE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean Claude
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très très bien
Jean Claude
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Noémie
25 d’oct. de 2024
Noémie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
cedric
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
cedric
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean Claude
Viatge de negocis
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOTEL TRES SYMPATHIQUE
Jean Claude
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean Claude
Viatge de negocis
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Claude
Estada d’1 nit (juny 2024)








