Tri Hotel Executive Lajeado
Hotel a Lajeado amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tri Hotel Executive Lajeado





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe, 1 llit individual

Habitació individual Deluxe, 1 llit individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Senador Alberto Pasqualini 1175, São Cristovão, Lajeado, RS, 95913-162
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tri Hotel Lajeado
Tri Hotel Lajeado
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 132 opinions
Preu actual: 35 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 70 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Aspen Executive Hotel
Aspen Executive Lajeado
Ohtel Executive Lajeado
Tri Hotel Executive Lajeado
Tri Executive Lajeado Lajeado
Tri Hotel Executive Lajeado Hotel
Tri Hotel Executive Lajeado Lajeado
Tri Hotel Executive Lajeado Hotel Lajeado
Preguntes freqüents
Opinions: Tri Hotel Executive Lajeado
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Janete F
29 d’abr. de 2025
Janete F
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesar
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Manoel
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Péssima estadia
Manoel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
GLAUCO
16 d’abr. de 2025
GLAUCO
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago
14 d’abr. de 2025
Tiago
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eder Luiz
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eder Luiz
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Marcia
24 de març de 2025
Marcia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesar
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Elvio juliano
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Elvio juliano
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alisson
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alisson
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Limpo e confortável. Ótimo atendimento
Carolina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mateus
6 de febr. de 2025
Mateus
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mateus
5 de febr. de 2025
Mateus
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramiro
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ramiro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Luca
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luca
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alisson
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alisson
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Camila
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Camila
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alisson
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alisson
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Ranieri
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ranieri
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Camila
12 de gen. de 2025
Camila
Estada de 3 nits (gen. 2025)