KL Hotel
Hotel a Labuan amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament KL Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 20 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, sense finestres ( Queen)

Habitació estàndard, sense finestres ( Queen)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Queen)

Habitació Deluxe (Queen)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits (Deluxe)

Habitació familiar, diversos llits (Deluxe)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble prèmium, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors, sense finestres

Habitació doble estàndard, no fumadors, sense finestres
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 23, Block D, Jati Shophouse, Jalan Jati, Labuan, 87000
Sobre aquest allotjament
KL Hotel
Allotjaments similars

Expo Hotel
Expo Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
7.4 de 10, Bé, 9 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 100.00 MYR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir DuitNow.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property has a strict no-smoking policy. Violators will be subject to penalties.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
KL Hotel Labuan
KL Hotel Hotel
KL Hotel Labuan
KL Hotel Hotel Labuan
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: KL Hotel
7,2
Bo
8,2
Neteja
6,2
Ubicació
7,2
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gabriel
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada de 3 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Barry
Viatge en família
28 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Barry
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Gabriel
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Fai Min
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Fai Min
Estada de 4 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Daljit
16 de jul. de 2023
Daljit
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
RAJESWARI
Viatge de negocis, Viatge en família
17 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RAJESWARI
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2022)
4/10, Deficient
LIM
11 de jul. de 2022
LIM
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Alexander Wong
22 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander Wong
Estada de 3 nits (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
4/10, Deficient
Anonymous
Viatge de negocis, Viatge en família
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anonymous
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Julian Leslie
Viatge de negocis
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Julian Leslie
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Muhammad Farhan
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad Farhan
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Kimn Huat
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Great Location
Kimn Huat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Mohanraj
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohanraj
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Mark
10 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Tan
16 de set. de 2018
Tan
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Mickey
27 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








