Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Les Brises





Serveis populars
El preu actual és de 136 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, balcó, vistes al mar

Suite familiar, balcó, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, zona de pati

Habitació doble estàndard, zona de pati
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al mar

Habitació doble superior, vistes al mar
9,8 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes parcials a l'oceà

Habitació doble estàndard, vistes parcials a l'oceà
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, vistes al pati

Habitació familiar, vistes al pati
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, vistes al mar

Habitació amb dos llits individuals superior, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue Philippe Vincent, Chemin de la digue Richelieu, La Rochelle, Charente-Maritime, 17000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Maisons du Monde Hôtel & Suites - La Rochelle Vieux Port
Maisons du Monde Hôtel & Suites - La Rochelle Vieux Port
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 353 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.76 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13 EUR per adult i 5.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 12 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 12 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Les Brises
Hôtel Les Brises La Rochelle
Les Brises
Les Brises Hotel
Les Brises La Rochelle
Hôtel Brises La Rochelle
Hôtel Brises
Brises La Rochelle
Brises
Hôtel Les Brises Hotel
Hôtel Les Brises La Rochelle
Hôtel Les Brises Hotel La Rochelle
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Les Brises
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joanne
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne
Estada de 10 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Maria
Viatge en parella
27 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions


Maria
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
eric
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
eric
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LAURENCE
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EXCEPTIONNEL
LAURENCE
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean Paul
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean Paul
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean luc
13 d’abr. de 2025
Jean luc
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge en parella
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Visit for the Munster Rugby Match
Mark
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
chantal
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chantal
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Sophie
7 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Sophie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carole
Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Les Brises
Carole
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elaine, Renfrew
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elaine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
TRACEY
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel.
TRACEY
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Clément
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clément
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Peter
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nelly
18 de març de 2025
Nelly
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Jamal
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bof
Jamal
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nathalie
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
baptiste
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
baptiste
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
damien
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
damien
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoann
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoann
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2025)