Galeria de fotos de l’allotjament Marea La Paz





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d ’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite bàsic

Estudi en suite bàsic
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Acceso Zofemat #3230, Col. El Manglito, La Paz, BCS, 23060
Sobre aquest allotjament
Marea La Paz
Allotjaments similars

Hotel Catedral
Hotel Catedral
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 1.001 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700 MXN per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 400 MXN.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 800 MXN.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Marea Paz Guesthouse La Paz
Marea Paz Guesthouse
Marea Paz La Paz
Marea Paz
Marea La Paz La Paz
Marea La Paz Guesthouse
Marea La Paz Guesthouse La Paz
Preguntes freqüents
Opinions: Marea La Paz
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alma
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Alma
Estada de 6 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Michelle
Viatge en parella
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 4 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Samuel
28 de juny de 2025
Samuel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
26 de juny de 2025
Rodrigo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodrigo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
jahir
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jahir
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Dulce
1 de juny de 2025
Dulce
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Karuna
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful, artistic, friendly and waterfront!!!
Karuna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Myoung, Durango
Viatge en parella
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Myoung
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Rosa Angelica
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rosa Angelica
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Roberto
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Brandon
Viatge en parella, Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brandon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Brandon
16 de gen. de 2025
Brandon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
John
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
María Isabel del Rocío
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
María Isabel del Rocío
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Janine
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best time ever!
Janine
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alejandra
Viatge en família
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marusia
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marusia
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Enrique
11 d’oct. de 2024
Enrique
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos Alberto
Viatge en parella
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos Alberto
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Karla Yasmin
Viatge en parella
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karla Yasmin
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Marlon
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlon
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Roberto
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
David
Viatge de negocis
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena
David
Estada de 3 nits (juny 2024)