Hôtel de l'Isle
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Capella de Santa Anna
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel de l'Isle





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 70 €
taxes i impostos inclosos
15 de jul. - 16 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13, Rue du Creuzat, L'Isle-d'Abeau, Isere, 38080
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Bourgoin Jallieu
Best Western Bourgoin Jallieu
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 577 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per adult i 14 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel de l'Isle
Hôtel l'Isle L'Isle-d'Abeau
Hôtel l'Isle
Hôtel de l'Isle Hotel
Hôtel de l'Isle L'Isle-d'Abeau
Hôtel de l'Isle Hotel L'Isle-d'Abeau
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel de l'Isle
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
isabelle
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
isabelle
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Johnny
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johnny
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Guy
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
comme à la maison
Guy
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Hans
Viatge de negocis
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nadine
Viatge de negocis
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadine
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
joel
Viatge de negocis
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joel
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Challand
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Challand
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Dominique
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dominique
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mélissa
Viatge de negocis
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mélissa
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge de negocis
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christophe
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge de negocis
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christophe
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Marie
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon rapport qualité prix
Marie
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Monique
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sebastien
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastien
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Michel
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Pas terrible et décevant
Michel
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Predrag, Rancho Santa Margarita
Viatge en família amb nens petits
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Predrag
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Andre
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Colette
Viatge de negocis
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Colette
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Fabien
30 de març de 2024
Fabien
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Ludovic
Viatge de negocis
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ludovic
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Cyrille
Viatge de negocis
8 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cyrille
Estada d’1 nit (març 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets