Toshiharu Ryokan
Ryokan amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Shijo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Toshiharu Ryokan





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 327 €
14 de jul. - 15 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional, balcó (Japanese Style, SATSUKI)

Habitació amb dos llits individuals tradicional, balcó (Japanese Style, SATSUKI)
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Dormitoris
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, vistes al jardí (Japanese Style Family, TAKE)

Habitació tradicional, vistes al jardí (Japanese Style Family, TAKE)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style, KIKU)

Habitació tradicional (Japanese Style, KIKU)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional, vistes al jardí (Japanese Style, TSUKI)

Habitació amb dos llits individuals tradicional, vistes al jardí (Japanese Style, TSUKI)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional, no fumadors (Japanese Style, AOI)

Habitació amb dos llits individuals tradicional, no fumadors (Japanese Style, AOI)
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Satsuki Japanese Style Twin Room with Balcony

Satsuki Japanese Style Twin Room with Balcony
Carregar totes les fotos de: Tsuki Japanese Style Garden View Twin Room

Tsuki Japanese Style Garden View Twin Room
Carregar totes les fotos de: Take Japanese Style Deluxe Family Room

Take Japanese Style Deluxe Family Room
Carregar totes les fotos de: Aoi Japanese Style Comfort Twin Room

Aoi Japanese Style Comfort Twin Room
Carregar totes les fotos de: Kiku Japanese Style Deluxe Room

Kiku Japanese Style Deluxe Room
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 498 opinions
Preu actual: 177 €
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

326, Benzaiten-cho, Shimogyo-ku, Suwacho-dori, Matsubara Sagaru, Kyoto, Kyoto, 600-8428
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 230 opinions
Preu actual: 129 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 3080 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 6600 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 13 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Toshiharu Ryokan Kyoto
Toshiharu Kyoto
Toshiharu Ryokan Kyoto
Toshiharu Ryokan Ryokan
Toshiharu Ryokan Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Toshiharu Ryokan
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rachel
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tieying
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tieying
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rayna
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Rayna
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Naomi
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Demi
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Demi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Susan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ROMAN
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ROMAN
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tatiana
Viatge en parella
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatiana
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Megan
Viatge en parella
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Megan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
23 de març de 2025
Victor
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Jessica
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jessica
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Victoria
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Victoria
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lina
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lina
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Fredrick
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fredrick
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Shelby
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelby
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
5 de gen. de 2025
Marie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jill, GAHANNA
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jill
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Vivian
Viatge en parella
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Vivian
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
John, Glen Ellyn
15 de des. de 2024
John
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Amy
Viatge en parella
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Karen
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (nov. 2024)