Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament So Kyoto Fushimi Inari





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 127 €
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors

Habitació triple, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Un cobrellit
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Un cobrellit
Un bidet
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 547 opinions
Preu actual: 252 €
16 d’oct. - 17 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

24-5, Fukakusa Haraigawacho, Fushimi-ku, Kyoto, Kyoto, 612-0013
Sobre aquest allotjament
So Kyoto Fushimi Inari
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 13 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
So Kyoto Fushimi Inari Hotel
So Fushimi Inari Hotel
So Fushimi Inari
So Kyoto Fushimi Inari Hotel
So Kyoto Fushimi Inari Kyoto
So Kyoto Fushimi Inari Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: So Kyoto Fushimi Inari
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
あけみ
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
あけみ
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en parella
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
????
Viatge de negocis
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
????
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nozomi
Viatge en grup
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nozomi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
CHI MING
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHI MING
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
26 de juny de 2025
??
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Victoria
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Victoria
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hong-Chih
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hong-Chih
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
まゆ
Viatge en grup
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
まゆ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Philipp
Viatge en parella
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philipp
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
KATSUYA
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KATSUYA
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
teruo
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
teruo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
???
5 de maig de 2025
???
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
ANRI
24 d’abr. de 2025
ANRI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vivienne
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vivienne
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
TAMAMI
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
TAMAMI
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Elisa
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Elisa
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
YUKO
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MASAO
Viatge de negocis
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MASAO
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
マリ
21 de des. de 2024
マリ
Estada d’1 nit (nov. 2024)