Smile Hotel Kyoto-shijo
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Castell Nijō
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Smile Hotel Kyoto-shijo





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
8,2 sobre 10
Molt bo
(46 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, no fumadors

Habitació quàdruple, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, no fumadors (120cm bed, 2 guests only)

Habitació doble econòmica, no fumadors (120cm bed, 2 guests only)
8,4 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors

Habitació triple, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Semi Double Room - Non Smoking

Semi Double Room - Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Standard Twin - Non Smoking

Standard Twin - Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Standard Double - Non Smoking

Standard Double - Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Single Room - Non Smoking

Single Room - Non Smoking
Carregar totes les fotos de: Royal Twin - Non Smoking

Royal Twin - Non Smoking
També et pot agradar

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Districte de Higashiyama
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 19 opinions
Preu actual: 744 €
14 de jul. - 15 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

59-61 Nishinotoin, Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8494
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibis Styles Kyoto Shijo
Ibis Styles Kyoto Shijo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 337 opinions
Preu actual: 39 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1200 JPY per adult i 1200 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Housekeeping service is provided every 4 days.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 19/octubre - 08/abril
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Oaks Kyoto
Hotel Oaks Kyoto Shijo
Hotel Oaks Shijo
Oaks Hotel Kyoto
Oaks Kyoto Shijo
Oaks Kyoto Shijo Hotel
Oaks Shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Kyoto-shijo
Smile Hotel
Smile Hotel Kyoto shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel
Smile Hotel Kyoto-shijo Kyoto
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Smile Hotel Kyoto-shijo
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Megha
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Megha
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Simon
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Yutaka
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yutaka
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
??
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
kazuko
30 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kazuko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gillian, Bradenton
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gillian
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ressie
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ressie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en família
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Liquan
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liquan
Estada de 10 nits (maig 2025)
8/10, Bo
lucy
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
lucy
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
atsushi
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
atsushi
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michiyo
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michiyo
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
HIDEYA
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
HIDEYA
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mathew
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mathew
Estada de 14 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
コウシ
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
コウシ
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hiromichi
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiromichi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francis
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Reece
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reece
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Haruki
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haruki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Sierra, North Las Vegas
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sierra
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Shiho
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Shiho
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YONG, JERICHO
18 d’abr. de 2025
YONG
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Josh
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josh
Estada de 5 nits (abr. 2025)