Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Smile Hotel Kyoto-shijo





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
8,2 sobre 10
Molt bo
(51 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, no fumadors

Habitació quàdruple, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, no fumadors (120cm bed, 2 guests only)

Habitació doble econòmica, no fumadors (120cm bed, 2 guests only)
8,4 sobre 10
Molt bo
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors

Habitació triple, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Banyera profunda
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Marutamachi
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 753 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Smile Hotel Kyoto-shijo es troba a Districte de Shimogyo, una zona a Kyoto. És al districte d'oci i a prop d'una estació de metro. No et perdis punts d'interès com Castell Nijō i Torre de Kyoto; a més, afegeix un toc cultural a les teves vacances i visita Racó Gion. Temple To-ji i Temple Sanjusangen-do són altres dos llocs recomanats per visitar.

59-61 Nishinotoin, Shijo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8494
Què hi ha als voltants
- Castell Nijō - 15 minuts a peu - 1.3 km
- Torre de Kyoto - 3 minuts en cotxe - 2.0 km
- Racó Gion - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
- Palau Imperial de Kyoto - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
- Temple Kiyomizu - 5 minuts en cotxe - 3.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- 京都肉食堂 - 2 minuts a peu
- HAMBURG LABO‐ハンバーグラボ‐ - 1 minuts a peu
- タンメンと餃子 KIBARU - 2 minuts a peu
- クロワ・ルース - 2 minuts a peu
- 赤まる - 3 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1200 JPY per adult i 1200 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Housekeeping service is provided every 4 days.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 19/octubre - 08/abril
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Oaks Kyoto
Hotel Oaks Kyoto Shijo
Hotel Oaks Shijo
Oaks Hotel Kyoto
Oaks Kyoto Shijo
Oaks Kyoto Shijo Hotel
Oaks Shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Kyoto-shijo
Smile Hotel
Smile Hotel Kyoto shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel
Smile Hotel Kyoto-shijo Kyoto
Smile Hotel Kyoto-shijo Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Smile Hotel Kyoto-shijo
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
TSUYOSHI
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
TSUYOSHI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
MARIBEL
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
MARIBEL
Estada de 10 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
NARIMAN, Beppu shi
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
NARIMAN
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Shigehito
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shigehito
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sam, Markham
Viatge en grup
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sam
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viet
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viet
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 17 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Martin
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Martin
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nao
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nao
Estada de 5 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
しょうたろう
13 de jul. de 2025
しょうたろう
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
なな
8 de jul. de 2025
なな
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
ユカ
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ユカ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yohei
30 de juny de 2025
Yohei
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Ricardo, Hagatna
Viatge en família
27 de juny de 2025
Ricardo
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
??
25 de juny de 2025
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
David
24 de juny de 2025
David
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
クミコ
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
クミコ
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Megha
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Megha
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Simon
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Yutaka
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yutaka
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
??
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
kazuko
30 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kazuko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gillian, Bradenton
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gillian
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ressie
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ressie
Estada de 2 nits (maig 2025)