Ranzan Hotel
Ryokan amb aparcament gratuït, molt a prop de Temple de Tenryu-ji
Galeria de fotos de l’allotjament Ranzan Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 108 €
18 de des. - 19 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Japanese Style Room with 8 mats

Japanese Style Room with 8 mats
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (Small)

Habitació doble, no fumadors (Small)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style)

Habitació tradicional (Japanese Style)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (with Extra bed x1)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (with Extra bed x1)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, vistes al jardí

Habitació amb dos llits individuals, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Triple Room

Triple Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room (Facing Courtyard)

Twin Room (Facing Courtyard)
Carregar totes les fotos de: Superior Japanese-Style Room with Garden View

Superior Japanese-Style Room with Garden View
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Double Bed Room

Double Bed Room
També et pot agradar

MUNI KYOTO
Arashiyama
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 37 opinions
Preu actual: 440 €
16 de des. - 17 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

33 Sagatenryuji Susukinobaba-cho, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 616-8385
Sobre aquest allotjament
Ranzan Hotel
Allotjaments similars

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 402 opinions
Preu actual: 183 €
14 de des. - 15 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 2200 JPY per adult i 2200 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 4400 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Ranzan Hotel
Ranzan Hotel Kyoto
Ranzan Kyoto
Ranzan
Ranzan Hotel Kyoto
Ranzan Hotel Ryokan
Ranzan Hotel Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Ranzan Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Ryan
23 d’oct. de 2025
Ryan
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Joseph
20 d’oct. de 2025
Joseph
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anibal
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anibal
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jekyeong
6 d’oct. de 2025
Jekyeong
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Brendan, Millbrae
3 d’oct. de 2025
Brendan
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
CAMERON
Viatge en família
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CAMERON
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
EIKO
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
EIKO
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabella, Huntington Beach
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabella
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Emiko
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emiko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Iain
Viatge en parella
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iain
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
isao
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
isao
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Jongmi
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jongmi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeremy
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Jeremy
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yoon
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoon
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
MIKIO
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIKIO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wen
Viatge en parella, Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Paula, Berlin
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Paula
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tania
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tania
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Linn
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linn
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
HyeKyung
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HyeKyung
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Silvia
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
Estada d’1 nit (març 2025)

















