Rihga Gran Kyoto
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Torre de Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament Rihga Gran Kyoto





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 116 €
7 de des. - 8 de des.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
9,8 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(19 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(51 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals prèmium (Deluxe)
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 573 opinions
Preu actual: 239 €
8 de des. - 9 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Higashikujo Nishisannocho, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8003
Sobre aquest allotjament
Rihga Gran Kyoto
Allotjaments similars

Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 1.272 opinions
Preu actual: 206 €
8 de des. - 9 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2800 JPY per adult i 1400 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 1650.0 JPY per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 3630 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
RIHGA GRAN KYOTO Hotel
RIHGA GRAN KYOTO Kyoto
RIHGA GRAN KYOTO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Rihga Gran Kyoto
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Glenda
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Glenda
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Rahul
Viatge en parella
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rahul
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kin Ho
Viatge en grup
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kin Ho
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Richard, Glendale
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Richard
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Erin
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erin
Estada de 5 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Kim
Viatge en família
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ling
Viatge en família
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ling
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ilyasha, Plantation
Viatge en família
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ilyasha
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Niroshan
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Niroshan
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Geegna
Viatge en parella
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Geegna
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
HSIANG LAN
Viatge en família
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
HSIANG LAN
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano Gomes
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luciano Gomes
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Quinten
Viatge en família
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Quinten
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
RYOKO
Viatge en parella
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
RYOKO
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sanae
Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sanae
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
anand
Viatge en família
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
anand
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Sonny
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Sonny
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en parella, Viatge en família
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert, San Diego
Viatge en família
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Sherry
Viatge en família
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sherry
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
16 d’oct. de 2025
Elizabeth
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Luc
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luc
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
sergio orlando
Viatge en grup
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sergio orlando
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Javier
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Javier
Estada d’1 nit (set. 2025)

















