M’s Hotel Sanjo Wakoku
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carreró Pontocho
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament M’s Hotel Sanjo Wakoku





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(24 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
7,6 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Triple Room

Triple Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 426 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

396, Wakokucho, Niomonsagaru, Shinsakaimachidori, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8363
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Gran Ms Kyoto
Hotel Gran Ms Kyoto
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 34 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay i Merpay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
M's INN SANJO WAKOKU
Hotel M’s Est SANJO WAKOKU
M’s Hotel Sanjo Wakoku Hotel
M’s Hotel Sanjo Wakoku Kyoto
M’s Hotel Sanjo Wakoku Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: M’s Hotel Sanjo Wakoku
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Julie, Beloeil
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Julie
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Nicholas, Union
Viatge en grup
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Nicholas
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Melody
16 d’abr. de 2025
Melody
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Courtney
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Courtney
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Paul
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rylee
Viatge en grup
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rylee
Estada de 8 nits (març 2025)
4/10, Deficient
adrian
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
adrian
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sydney
10 de març de 2025
Sydney
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
CHIEN FU
3 de març de 2025
CHIEN FU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wee Teng
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wee Teng
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Nadia rosiane
18 de febr. de 2025
Nadia rosiane
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
かずお
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
かずお
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
TAKASHI
Viatge de negocis
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
清潔ですがそれだけ。
TAKASHI
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
allison
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
allison
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
��
5 de gen. de 2025
��
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel Ángel Enrique
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel Ángel Enrique
Estada de 3 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Jing
12 de des. de 2024
Jing
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Toshihiko
11 de des. de 2024
Toshihiko
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
k
Viatge en parella
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
k
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriel Isaac
Viatge en parella
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel Isaac
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ngoc
19 de nov. de 2024
Ngoc
Estada de 3 nits (nov. 2024)