Miru Kyoto Gion
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Carreró Pontocho
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Miru Kyoto Gion





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 158 €
3 de set. - 4 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium

Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple tradicional

Habitació triple tradicional
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, 1 dormitori

Habitació tradicional, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica (1st Floor)

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica (1st Floor)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica (2nd Floor/ No Lift)

Habitació individual bàsica (2nd Floor/ No Lift)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard (1st Floor)

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard (1st Floor)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior (2nd Floor/ No Lift)

Habitació doble o amb dos llits individuals superior (2nd Floor/ No Lift)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Bany privat
També et pot agradar

Soraniwa Terrace Kyoto Bettei
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
9.8 de 10, Excepcional, 64 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

43 Motoyoshicho Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0087
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.8 de 10, Excepcional, 1.210 opinions
Preu actual: 120 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 5500.0 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Preguntes freqüents
Opinions: Miru Kyoto Gion
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shannon
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shannon
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
4 de jul. de 2025
Daniela
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
April
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
April
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Clare
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clare
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Antonia
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonia
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Timothy
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Akemi
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akemi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
Viatge en parella
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelly
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emilio
11 d’abr. de 2025
Emilio
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cara
22 de març de 2025
Cara
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge en parella
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oliver
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hafez
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hafez
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
2 de març de 2025
Nicholas
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elodie
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect!
Elodie
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gala
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hotel
Gala
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Iuri
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Férias em casal
Iuri
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carl-Henrik
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carl-Henrik
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Aaron
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aaron
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rhodora
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rhodora
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jianan
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jianan
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Evan
Viatge en parella
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evan
Estada de 3 nits (nov. 2024)