Miru Kyoto Gion
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Carreró Pontocho
Galeria de fotos de l’allotjament Miru Kyoto Gion





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, 1 dormitori

Habitació tradicional, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica (1st Floor)

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica (1st Floor)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard (1st Floor)

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard (1st Floor)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple tradicional

Habitació triple tradicional
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior (2nd Floor/ No Lift)

Habitació doble o amb dos llits individuals superior (2nd Floor/ No Lift)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium

Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica (2nd Floor/ No Lift)

Habitació individual bàsica (2nd Floor/ No Lift)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 754 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

43 Motoyoshicho Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0087
Sobre aquest allotjament
Miru Kyoto Gion
Allotjaments similars

Kyoto Granbell Hotel
Kyoto Granbell Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 110 €
9 de des. - 10 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 5500.0 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Miru Kyoto Gion
9,8
Magnífic
10
Neteja
10
Comoditats
10
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Rachel
Viatge en parella
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
Viatge en parella
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Cameron
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cameron
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
sebastien
Viatge en parella
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sebastien
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hien
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hien
Estada de 2 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
stephanie, MILL CREEK
12 de set. de 2025
stephanie
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Lidia, Woodville South
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lidia
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
STEPHANIE, MILL CREEK
Viatge en parella
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
STEPHANIE
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Dalal
Viatge en família
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dalal
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew, Stamford
2 de set. de 2025
Andrew
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie-Pierre
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Pierre
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shannon
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shannon
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
4 de jul. de 2025
Daniela
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
April
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
April
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Clare
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clare
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Antonia
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonia
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Timothy
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Romina
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romina
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Kevin
3 de juny de 2025
Kevin
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shani
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shani
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Akemi
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akemi
Estada d’1 nit (maig 2025)

















