Mercure Kyoto Station
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mercure Kyoto Station





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació superior, 2 llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, banyera (2 Single beds and 1 Sofa bed)

Habitació superior, banyera (2 Single beds and 1 Sofa bed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals, banyera

Habitació superior, 2 llits individuals, banyera
8,4 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Un bidet
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Privilege, Habitació, no fumadors

Privilege, Habitació, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(40 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Privilege, Habitació, 2 llits individuals, banyera

Privilege, Habitació, 2 llits individuals, banyera
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Privilege, Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Privilege, Habitació, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(14 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Un bidet
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Districte de Higashiyama
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 21 opinions
Preu actual: 731 €
13 d’ag. - 14 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

288 Aburanokojicho, Shimogyo Ku, Kyoto, 600-8231
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 1.114 opinions
Preu actual: 97 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 3300 JPY per adult i 1650 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Mercure Kyoto Station Hotel
Mercure Kyoto Station Kyoto
Mercure Kyoto Station Hotel Kyoto
Mercure Kyoto Station (Opening Aug 2020)
Preguntes freqüents
Opinions: Mercure Kyoto Station
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Philip
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chadwick, El Paso
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chadwick
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Besaida
4 de jul. de 2025
Besaida
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kathy
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathy
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Adam
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kristina
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristina
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
PAULINE
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PAULINE
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
VENKATESAN
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
VENKATESAN
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ann-Sophie
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann-Sophie
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Cindy
17 de maig de 2025
Cindy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pao-chun
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pao-chun
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Janira
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janira
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gary
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gary
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberley
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberley
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Karl-Heinz
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karl-Heinz
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ivan Gonzalo
Viatge en parella, Viatge en grup, Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan Gonzalo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ILONA
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ILONA
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
FARRUKH
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Busy and with Poor Service
FARRUKH
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
paul
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
paul
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Charlotte
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Charlotte
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE
Viatge en grup, Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bianca
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bianca
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriela
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriela
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nancy
Viatge en parella
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada de 8 nits (març 2025)