Matsui Honkan
Ryokan a Kyoto per a famílies i amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Matsui Honkan





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 226 €
9 de gen. - 10 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 19 de 19 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors, bany privat

Habitació tradicional, no fumadors, bany privat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Control de la temperatura de la calefacció
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, bany compartit

Habitació familiar, bany compartit
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Control de la temperatura de la calefacció
Barnussos
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors, bany privat

Habitació tradicional, no fumadors, bany privat
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Control de la temperatura de la calefacció
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors, bany privat

Habitació tradicional, no fumadors, bany privat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Control de la temperatura de la calefacció
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional

Habitació tradicional
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Control de la temperatura de la calefacció
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, accessible (Non-Tatami Room)

Habitació amb dos llits individuals, accessible (Non-Tatami Room)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Control de la temperatura de la calefacció
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Control de la temperatura de la calefacció
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional, vistes al jardí

Habitació amb dos llits individuals tradicional, vistes al jardí
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un cobrellit
Banyera profunda
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Combinació de dutxa i banyera
Japanese Style Standard Room
Japanese-Style Deluxe Room
Family Room With Shared Bathroom
Accessible Room, Private Bathroom With Shower, No Bathtub (Non-Tatami Room, For 2 Guests)
Suite
Room With Tatami Area
Japanese-Style Standard Room With Garden View
Japanese-Style Superior Room
Japanese-Style Room
Traditional Room, Non Smoking, Private Bathroom
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 591 opinions
Preu actual: 150 €
9 de gen. - 10 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

405 Itzutsuya-cho Rokkaku Sagaru Yanagi, Kyoto, Kyoto, 604-8113
Sobre aquest allotjament
Matsui Honkan
Allotjaments similars

Matsui Bekkan Hanakanzashi
Matsui Bekkan Hanakanzashi
- Spa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 263 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 2200 JPY per adult i 2200 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 2500 JPY per nit.
- Càrrec del futon: 1100 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Matsui Honkan
Matsui Honkan Inn
Matsui Honkan Inn Kyoto
Matsui Honkan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Hotel Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Hotel Kyoto
Matsui Honkan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan
Matsui Honkan Ryokan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Matsui Honkan
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,4
Ubicació
9,8
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4 de nov. de 2025
Estada de 3 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Jorge
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
22 d’ag. de 2025
Mark
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rogerio
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Japão raiz
Rogerio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alla
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alla
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rocky
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rocky
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria, West Hempstead
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloria
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Roman
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roman
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronaldo
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronaldo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Minji
9 de maig de 2025
Minji
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Akihiro, Osaka
Viatge en família amb nens petits
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akihiro
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sunil
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sunil
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edward
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
severine
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
severine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabrice
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrice
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
María Haydé, CANCUN, QROO
2 d’abr. de 2025
María Haydé
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chaojing
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chaojing
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay!
Michael
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
William
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Cimberly
Viatge en parella
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cimberly
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jacques
28 de febr. de 2025
Jacques
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Audrey
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Audrey
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Omar
24 de set. de 2024
Omar
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Roberto
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 2 nits (ag. 2024)

















