My K House
Hotel amb un bar, molt a prop de Carrer Kawaramachi
Galeria de fotos de l’allotjament My K House





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, vistes a la muntanya (Suite)

Habitació amb dos llits individuals, vistes a la muntanya (Suite)
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Menjador
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Menjador
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
També et pot agradar

Hotel The Celestine Kyoto Gion
Gion
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
9.4 de 10, Excepcional, 999 opinions
Preu actual: 270 €
11 de des. - 12 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

290-1 Shimizucho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8025
Sobre aquest allotjament
My K House
Allotjaments similars

Tokyu Stay Kyoto Sakaiza Shijo-Kawaramachi
Tokyu Stay Kyoto Sakaiza Shijo-Kawaramachi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.6 de 10, Excepcional, 633 opinions
Preu actual: 136 €
12 de des. - 13 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
MY K HOUSE Apartment Kyoto
MY K HOUSE Kyoto
MY K HOUSE Hotel
MY K HOUSE Kyoto
MY K HOUSE Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: My K House
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wendy
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Joe
31 de maig de 2025
Joe
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Carl
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Carl
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
May
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
May
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isao, Hiratsuka City
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Isao
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Andrew
28 de març de 2025
Andrew
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
26 de febr. de 2025
Brian
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Makiko
Viatge en família
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everything is perfect!
Makiko
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Robert
Viatge en família
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
marcia
13 de nov. de 2024
marcia
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yim Ming
9 de nov. de 2024
Yim Ming
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en parella
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nancy
Viatge en família
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jon
5 d’oct. de 2024
K House for the win
Jon
Estada de 14 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Nick
Viatge en família
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect place
Nick
Estada de 3 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Chi Wa
Viatge en grup
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chi Wa
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
AN-CHUN
Viatge en família
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l ’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
好地方
AN-CHUN
Estada d’1 nit (juny 2024)

















