LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Shijo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO





Serveis populars
El preu actual és de 40 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Mininevera
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors

Habitació familiar, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Mininevera
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Moderate)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Moderate)
9,4 sobre 10
Magnífic
(18 opinions)
El més destacat
Calefacció
Mininevera
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (Moderate)

Habitació doble, no fumadors (Moderate)
7,6 sobre 10
Bé
(11 opinions)
El més destacat
Calefacció
Mininevera
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors (4PAX)

Habitació familiar, no fumadors (4PAX)
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Mininevera
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Moderate Queen)

Habitació, no fumadors (Moderate Queen)
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Calefacció
Mininevera
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (3PAX)

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (3PAX)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Calefacció
Mininevera
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 529 opinions
Preu actual: 169 €
22 d’ag. - 23 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

80 Mikuracho, Kyoto, Kyoto, 604-8166
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 3.332 opinions
Preu actual: 88 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2200 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Public bath hours are 3 PM-1 AM and 6-10 AM daily.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Loisir Classic Kyoto Sanjo
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO Hotel
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO Kyoto
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maribel
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Maribel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
??
Viatge en família amb nens petits
2 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Eunice
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eunice
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mayuko
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Mayuko
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rie
Viatge en família amb nens petits
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Kikue
Viatge en grup
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kikue
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Misaki
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Misaki
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
kazuhiro
Viatge de negocis
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

kazuhiro
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Naruki
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naruki
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
dave
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
dave
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
YUKARI
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
YUKARI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
GaViota
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GaViota
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dieter
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dieter
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Arkadiy
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arkadiy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bin
13 de jul. de 2025
Bin
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ghislain
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ghislain
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Troy
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Troy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ava
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ava
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jody
10 de jul. de 2025
Jody
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ubol
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ubol
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en parella
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carol
8 de jul. de 2025
Carol
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada de 2 nits (jul. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols