Ishibekoji Ryugin
Casa d'hostes a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Santuari Yasaka
Galeria de fotos de l’allotjament Ishibekoji Ryugin





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 412 €
6 de nov. - 7 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Two Semidouble Beds)

Habitació amb dos llits individuals (Two Semidouble Beds)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Four Semidouble Beds)

Habitació amb dos llits individuals (Four Semidouble Beds)
El més destacat
Menjador
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
També et pot agradar

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Gion
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.8 de 10, Excepcional, 1.382 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Shimogawara town 463-12, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0825
Sobre aquest allotjament
Ishibekoji Ryugin
Allotjaments similars

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.8 de 10, Excepcional, 1.382 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 11 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Ishibekoji
Ishibekoji Ryugin
Ishibekoji Ryugin Inn
Ishibekoji Ryugin Inn Kyoto
Ishibekoji Ryugin Kyoto
Ishibekoji Ryugin Kyoto
Ishibekoji Ryugin Guesthouse
Ishibekoji Ryugin Guesthouse Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Ishibekoji Ryugin
Opinions
9,4
Magnífic
10/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Veronika
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veronika
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stuart
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stuart
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeffrey
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yun
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yun
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Megat
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Megat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 7 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Bao
Viatge en parella, Viatge en família
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bao
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Belinda
14 d’oct. de 2023
Belinda
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Tat Man
Viatge en família
5 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing Amazing Place in Kyoto
Tat Man
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Takeshi
27 de febr. de 2022
Takeshi
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Madeleine
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Madeleine
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
caryn
3 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful
caryn
Estada de 3 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Ken, Tokyo, Japan
16 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
人的サービスが残念なホテル
Ken
Estada de 2 nits (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Friedrich
20 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superb
Friedrich
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
YunHee
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
하룻밤 묵었던 숙소지만 정말 좋은 기억으로 남았어요
YunHee
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Yeji
9 d ’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yeji
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Paul, San Francisco
3 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Classic, elegant Riyokan
Paul
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Thomas
19 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern comforts in old Kyoto
Thomas
Estada de 3 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
Blue
19 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
가족단 위 또는 두 커플이상 이용 시 적합
Blue
8/10, Bo
Irene, Australia
21 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tradition boutique hotel in character area.
Irene
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

















