Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ishibekoji MUAN





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 259 €
15 d’ag. - 16 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe, no fumadors (Kiyohira)

Habitació de luxe, no fumadors (Kiyohira)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Decoració individual
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, no fumadors (Hangetsu)

Habitació Comfort, no fumadors (Hangetsu)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Decoració individual
Control de la temperatura
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Banyera profunda
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (Hanami)

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (Hanami)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Decoració individual
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Hangetsu Japanese Style Twin Room

Hangetsu Japanese Style Twin Room
Carregar totes les fotos de: KIYOHIRA Family Room

KIYOHIRA Family Room
Carregar totes les fotos de: Hanami Japanese Style Family Room

Hanami Japanese Style Family Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room With Bath

Deluxe Double Room With Bath
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 462 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

463-10 Shimokawaracho Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0825
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 3500 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Ishibekoji MUAN Hotel
Ishibekoji MUAN Kyoto
Ishibekoji MUAN Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Ishibekoji MUAN
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Radnyee
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Radnyee
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ALUN
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALUN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramkartik
Viatge en família
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramkartik
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sandra
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exquisite experience
Sandra
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
jake
Viatge en família
27 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jake
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
corinne
Viatge en parella
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
corinne
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Sae Hoon
Viatge en parella
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sae Hoon
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
sieon
21 de març de 2023
sieon
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
KUO LUN
Viatge en família
1 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
完全不輸同區域的其他五星級飯店
KUO LUN
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
OGAWA
13 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OGAWA
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)