hotel Bell Kyoto
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Carrer Kawaramachi
Galeria de fotos de l’allotjament hotel Bell Kyoto





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Barnussos
Cafetera o tetera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Barnussos
Cafetera o tetera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Barnussos
Cafetera o tetera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Barnussos
Cafetera o tetera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Triple Room

Triple Room
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room

Quadruple Room
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 751 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

370 Tomitacho, Kyoto, Kyoto, 600-8186
Sobre aquest allotjament
hotel Bell Kyoto
Allotjaments similars

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 3.679 opinions
Preu actual: 112 €
14 de des. - 15 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
hotel Bell Kyoto Hotel
hotel Bell Kyoto Kyoto
hotel Bell Kyoto Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: hotel Bell Kyoto
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,6
Comoditats
10
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Josephine
Viatge en grup
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josephine
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
James
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Richard
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Timotius
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Timotius
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Byoung Dae
Viatge en grup
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Byoung Dae
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sean
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Lianne
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lianne
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan Manuel
Viatge en família
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Manuel
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en família
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Isabella
Viatge en parella
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabella
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Franziska
Viatge en parella
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franziska
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Wishnekha
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wishnekha
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Ayumi
21 d’oct. de 2024
Ayumi
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Sze Lok
Viatge en família
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Sze Lok
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sze Chun
Viatge en família
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sze Chun
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kimberly
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
KAZUMI
Viatge en família
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUMI
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sheldon
Viatge en grup
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sheldon
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
LIN HONG
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LIN HONG
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Yu
Viatge en grup
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yu
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlotta
Viatge en parella
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlotta
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
masato
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
masato
Estada d’1 nit (jul. 2024)

















