Hotel ALZA KYOTO
Hotel a Kyoto, al passeig marítim i amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel ALZA KYOTO





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 274 €
9 de jul. - 10 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 20 de 20 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals Comfort (Deluxe)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Sofà llit: individual
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, vistes al riu, cantonada

Habitació doble prèmium, vistes al riu, cantonada
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Sofà llit: individual
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes a la ciutat, cantonada

Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes a la ciutat, cantonada
10,0 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, banyera, vistes a la ciutat

Habitació doble superior, banyera, vistes a la ciutat
9,8 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al riu

Habitació doble superior, vistes al riu
9,6 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al riu

Habitació doble Deluxe, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes al riu, cantonada

Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes al riu, cantonada
10,0 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, vistes a la ciutat

Habitació amb dos llits individuals executiva, vistes a la ciutat
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Comfort Double Room

Comfort Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room With Gion City View

Superior Double Room With Gion City View
Carregar totes les fotos de: Comfort Twin Room

Comfort Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room with Kamogawa River View

Superior Double Room with Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Corner Premium Double Room With Kamogawa River View

Corner Premium Double Room With Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room With Kamogawa River View

Deluxe Double Room With Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View

Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Corner Premium Twin Room with Gion City View

Corner Premium Twin Room with Gion City View
Carregar totes les fotos de: Executive Twin Room with Gion City View

Executive Twin Room with Gion City View
Carregar totes les fotos de: Deluxe Comfort Twin Room

Deluxe Comfort Twin Room
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 634 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-33, Benzaitencho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0086
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.8 de 10, Excepcional, 1.112 opinions
Preu actual: 114 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 2860 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel ALZA
ALZA KYOTO
Hotel ALZA KYOTO Hotel
Hotel ALZA KYOTO Kyoto
Hotel ALZA KYOTO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel ALZA KYOTO
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Esther, Singapore
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Esther
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Randy
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Randy
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Susan, Kailua Kona
Viatge en parella, Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Adelaide, Twyford
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adelaide
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gurudutt
11 de maig de 2025
Gurudutt
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
6 de maig de 2025
Robert
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
6 de maig de 2025
Robert
10/10, Excel·lent
Colleen
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Colleen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodney
Viatge en grup
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Rodney
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robyn
Viatge en parella
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robyn
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Franck
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franck
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
william
Viatge en parella
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
william
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Donald
28 de març de 2025
Donald
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Carmen
Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonia
Viatge en parella
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonia
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Baekcheol
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Baekcheol
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eugene
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eugene
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Natalia
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Natalia
Estada de 4 nits (març 2025)