Hotel ALZA KYOTO
Hotel a Kyoto, al passeig marítim i amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel ALZA KYOTO





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 20 de 20 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes al riu, cantonada

Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes al riu, cantonada
10,0 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al riu

Habitació doble Deluxe, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al riu

Habitació doble superior, vistes al riu
9,6 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, banyera, vistes a la ciutat

Habitació doble superior, banyera, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes a la ciutat, cantonada

Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes a la ciutat, cantonada
10,0 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, vistes a la ciutat

Habitació amb dos llits individuals executiva, vistes a la ciutat
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals Comfort (Deluxe)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, vistes al riu, cantonada

Habitació doble prèmium, vistes al riu, cantonada
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Comfort Double Room

Comfort Double Room
Carregar totes les fotos de: Comfort Twin Room

Comfort Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Comfort Twin Room

Deluxe Comfort Twin Room
Carregar totes les fotos de: Corner Premium Double Room With Kamogawa River View

Corner Premium Double Room With Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View

Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room With Kamogawa River View

Deluxe Double Room With Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Corner Premium Twin Room with Gion City View

Corner Premium Twin Room with Gion City View
Carregar totes les fotos de: Executive Twin Room with Gion City View

Executive Twin Room with Gion City View
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room With Gion City View

Superior Double Room With Gion City View
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room with Kamogawa River View

Superior Double Room with Kamogawa River View
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 587 opinions
Preu actual: 153 €
7 de gen. - 8 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-33, Benzaitencho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0086
Sobre aquest allotjament
Hotel ALZA KYOTO
Allotjaments similars

Gion Elite Terrace
Gion Elite Terrace
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.8 de 10, Excepcional, 160 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 2860 JPY per adult i 2860 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel ALZA
ALZA KYOTO
Hotel ALZA KYOTO Hotel
Hotel ALZA KYOTO Kyoto
Hotel ALZA KYOTO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel ALZA KYOTO
9,8
Magnífic
10
Neteja
9,8
Ubicació
9,8
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
Viatge en parella, Viatge en grup
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin Edward
Viatge en parella
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Martin Edward
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Megha
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Megha
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
MIE
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIE
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
26 d’oct. de 2025
Christopher
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
SABINA
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SABINA
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Lindsay
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsay
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
11 d’oct. de 2025
Eric
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Lawrence
Viatge en família
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lawrence
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
TSUYOSHI
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
TSUYOSHI
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
REYHAN
Viatge de negocis
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A great stay in Alza Hotel, Kyoto
REYHAN
Estada de 7 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Anna
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandy
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandy
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Val
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabe Geert
Viatge en família amb nens petits
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabe Geert
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
15 d’ag. de 2025
Christopher
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent location and beautiful rooms
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Faye
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful hotel in the heart of Gion.
Faye
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIO
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIO
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Pramode
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pramode
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandeep
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location and excellent rooms.
Sandeep
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (jul. 2025)

















