Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel ALZA KYOTO





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 20 de 20 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals Comfort (Deluxe)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Sofà llit
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, vistes al riu, cantonada

Habitació doble prèmium, vistes al riu, cantonada
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Sofà llit
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes a la ciutat, cantonada

Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes a la ciutat, cantonada
10,0 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, banyera, vistes a la ciutat

Habitació doble superior, banyera, vistes a la ciutat
9,8 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al riu

Habitació doble superior, vistes al riu
9,6 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al riu

Habitació doble Deluxe, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes al riu, cantonada

Habitació amb dos llits individuals prèmium, vistes al riu, cantonada
10,0 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, vistes a la ciutat

Habitació amb dos llits individuals executiva, vistes a la ciutat
El més destacat
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Comfort Double Room

Comfort Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room With Gion City View

Superior Double Room With Gion City View
Carregar totes les fotos de: Comfort Twin Room

Comfort Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room with Kamogawa River View

Superior Double Room with Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Corner Premium Double Room With Kamogawa River View

Corner Premium Double Room With Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room With Kamogawa River View

Deluxe Double Room With Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View

Corner Premium Twin Room with Kamogawa River View
Carregar totes les fotos de: Corner Premium Twin Room with Gion City View

Corner Premium Twin Room with Gion City View
Carregar totes les fotos de: Executive Twin Room with Gion City View

Executive Twin Room with Gion City View
Carregar totes les fotos de: Deluxe Comfort Twin Room

Deluxe Comfort Twin Room
També et pot agradar

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Districte de Higashiyama
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 22 opinions
Preu actual: 730 €
28 d’ag. - 29 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-33, Benzaitencho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0086
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 2860 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel ALZA
ALZA KYOTO
Hotel ALZA KYOTO Hotel
Hotel ALZA KYOTO Kyoto
Hotel ALZA KYOTO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel ALZA KYOTO
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Pramode
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pramode
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Genaro
Viatge en grup
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Genaro
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carmelo
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmelo
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mariya
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariya
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shahrokh, SEATTLE
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahrokh
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dana, Washington
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dana
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
R
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
R
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Esther, Singapore
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Esther
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mery
17 de juny de 2025
Mery
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth, Torrance
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Randy
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Randy
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Susan, Kailua Kona
Viatge en parella, Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Adelaide, Twyford
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adelaide
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
12 de maig de 2025
Sophie
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gurudutt
11 de maig de 2025
Gurudutt
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 2 nits (maig 2025)