Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hifumi Ryokan





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 124 €
5 de set. - 6 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, bany compartit

Habitació tradicional, bany compartit
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional

Habitació tradicional
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 dormitoris, bany privat

Habitació, 2 dormitoris, bany privat
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Escriptori
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 696 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

711 Higashishiokoji-cho Nanajo Sagaru, Akezu-dori Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 1500 JPY per adult i 1200 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hifumi Ryokan Kyoto
Hifumi Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hifumi Ryokan
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Cui-Zhu, Cos Cob
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cui-Zhu
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
おもてなしが最高でした
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
heonmin
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
heonmin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Siu Ying
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Siu Ying
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stella valery
Viatge en grup
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stella valery
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Reika
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Reika
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christell
21 de març de 2025
Christell
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
serge
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
serge
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebecca
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
22 d’oct. de 2024
Laura
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Kevin
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
monica
Viatge en família
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente ryokan súper bien ubicado
monica
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Siu Fung
Viatge en família amb nens petits
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Siu Fung
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en grup
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Grace
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Grace
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Caroline
Viatge en grup
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Comfortable and convenient
Caroline
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Dain
11 d’abr. de 2024
Dain
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Helen
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Helen
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (març 2024)