HOTEL RINGS KYOTO
Hotel amb una cafeteria, molt a prop de Mercat de Nishiki
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL RINGS KYOTO





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 104 €
9 de des. - 10 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Vàter amb bidet electrònic
Assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Vàter amb bidet electrònic
Assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Vàter amb bidet electrònic
Assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Llits addicionals (gratuïts)
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Llits addicionals (gratuïts)
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bidet
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Llits addicionals (gratuïts)
Cortina opaca
Bidet
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (Disability Access)

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (Disability Access)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cortines opaques
Vàter amb bidet electrònic
Assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kabutoyacho Nakagyo Ward, Kyoto, Kyoto, 604-8114
Sobre aquest allotjament
HOTEL RINGS KYOTO
Allotjaments similars

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.6 de 10, Excepcional, 856 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 2300 JPY per adult i 2300 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel ·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL RINGS KYOTO Hotel
HOTEL RINGS KYOTO Kyoto
HOTEL RINGS KYOTO Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOTEL RINGS KYOTO
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,4
Comoditats
9,8
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
5 d’oct. de 2025
Matthew
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Erick, Seattle
Viatge en parella
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erick
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sukeharu, Tokyo
8 de set. de 2025
Sukeharu
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Julian
Viatge en parella
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yumi
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yumi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerard
Viatge en parella
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerard
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardo
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carrie
Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay
Carrie
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MAKIKO
28 de juny de 2025
MAKIKO
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yasmine
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasmine
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ali Sinan
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali Sinan
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Luke
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luke
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cornelia
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cornelia
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
22 de maig de 2025
Douglas
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jie
17 de maig de 2025
Jie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
John
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
William
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Satomi
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satomi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Katherine
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katherine
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dessislava
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dessislava
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Florian
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Florian
Estada d’1 nit (abr. 2025)








