Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL KYOTOLOGY





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí (King with Private garden)

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí (King with Private garden)
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí

Suite, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí (King)

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí (King)
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (King)

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran (King)
7,0 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, banyera (King)

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, banyera (King)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
També et pot agradar

Minn Gion Sanjo
Districte de Higashiyama
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 216 opinions
Preu actual: 86 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
HOTEL KYOTOLOGY és a Districte de Higashiyama, a Kyoto. Carrer Kawaramachi i Carrer Shijo són visites imprescindibles per als amants de les botigues; afegeix-les al teu itinerari juntament amb paratges naturals fantàstics, com ara Llac Biwa i Bosc de bambú d'Arashiyama. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Estadi Atlètic Nishikyogoku o a Hipòdrom de Kyoto.

672-6, Honkawaracho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0963
Què hi ha als voltants
- Temple Sanjusangen-do - 1 minuts a peu - 0.0 km
- Carrer Kawaramachi - 10 minuts a peu - 0.9 km
- Torre de Kyoto - 15 minuts a peu - 1.3 km
- Temple Kiyomizu - 17 minuts a peu - 1.5 km
- Mercat de Nishiki - 4 minuts en cotxe - 2.4 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- 小梟 シャオシャオ - 5 minuts a peu
- 前田珈琲京博店 - 5 minuts a peu
- Touzan バー - 5 minuts a peu
- Touzan 東山 - 4 minuts a peu
- 特製味噌らーめん 柳 - 6 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL KYOTOLOGY Hotel
HOTEL KYOTOLOGY Kyoto
HOTEL KYOTOLOGY Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL KYOTOLOGY
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 10 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
John
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en família amb nens petits
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Xuan
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xuan
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Agnes
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agnes
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Prestyn
Viatge en parella
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Prestyn
Estada de 8 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anderson
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en parella, Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Andrea
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Haruki
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haruki
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
WANWEN
Viatge en grup
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
舒適的床
WANWEN
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaori
27 d’abr. de 2025
Kaori
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Farhan
Viatge en parella
26 d ’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Farhan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
derek
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
derek
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pengxiang
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pengxiang
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Veronique
Viatge en parella
17 d’abr. de 2025
Veronique
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Astrit
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice on the outside bad on the inside
Astrit
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dwight, Beavercreek
Viatge en parella
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dwight
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
8 d’abr. de 2025
Michael
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Clint
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clint
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kyoto stay.
Jeff
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hendrick
Viatge en parella, Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hendrick
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Manuel
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yayoi
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yayoi
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ANDREA
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDREA
Estada de 3 nits (febr. 2025)