Hotel Arashiyama
Hotel amb servei complet de spa, molt a prop de Pont Togetsukyo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Arashiyama





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica

Habitació amb dos llits individuals econòmica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
També et pot agradar

Hyatt Regency Kyoto
Districte de Higashiyama
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 203 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-3, Arashiyama-Kamikawara-cho, Nishikyo-ku, Kyoto, Kyoto, 616-0001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 337 opinions
Preu actual: 147 €
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 1500 JPY per adult i 1500 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay i Merpay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL ARASHIYAMA Hotel
HOTEL ARASHIYAMA Kyoto
HOTEL ARASHIYAMA Hotel Kyoto
HOTEL ARASHIYAMA Kyoto
HOTEL ARASHIYAMA Hotel Kyoto
HOTEL ARASHIYAMA Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Arashiyama
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shannon
26 de juny de 2025
Shannon
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Helen, Honolulu
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Helen
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Minh
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Minh
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIKO
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
YOSHIKO
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Liliana
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liliana
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
J
28 de març de 2025
J
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tracey
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serene and charming




Tracey
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
きれい
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
HO MONG KELVIN
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HO MONG KELVIN
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Minerva
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minerva
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
MOONSIL
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MOONSIL
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Anna-Riina
Viatge en família
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kiva pieni hotelli
Anna-Riina
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ASAMI
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ASAMI
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
hemu
Viatge en família
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hemu
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Amy
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Amy
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lin
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Osnat
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Osnat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ashley
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashley
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Maja Pura Joan Reyes, Los Angeles
Viatge en família amb nens petits
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maja Pura Joan Reyes
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Romi
Viatge en grup
31 d’oct. de 2024
Romi
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Heather
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing view and wonderful staff
Heather
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JULIANA
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JULIANA
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tadahiro, CALGARY
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tadahiro
Estada d’1 nit (oct. 2024)