Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament BonApart Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Estudi (Apartment)

Estudi (Apartment)
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Apartment)

Suite júnior (Apartment)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Apartament empresarial

Apartament empresarial
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Apartment)

Habitació familiar (Apartment)
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informaci ó sobre el barri
BonApart Hotel és a Districte de Pechers'kyi, a prop d'una estació de metro a Kíiv. Pots visitar atractius turístics locals com Planetari de Kíev i Museu dels Èxits dels Germans Klitschko, però si prefereixes anar de compres, apropa't a Ocean Plaza Mall o a Gulliver. També val la pena visitar Zoo de Kíiv i Museu de Figures de Cera de Kíiv.

Boulevard Druzhby Narodov 14-16, 6th Fl, Kyiv, 1019
Què hi ha als voltants
- Lavra de les Coves de Kíev - 5 minuts en cotxe - 2.7 km
- Carrer Khreshchatyk - 6 minuts en cotxe - 4.1 km
- Plaça de la Independència - 7 minuts en cotxe - 5.4 km
- Porta d'Or - 7 minuts en cotxe - 5.5 km
- Monestir de Sant Miquel de les Cúpules Daurades - 8 minuts en cotxe - 5.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- THE CUPS espresso bar - 2 minuts a peu
- BAHO - 7 minuts a peu
- Konteyner 12 - 7 minuts a peu
- APOSTROPHE coffee - 6 minuts a peu
- Avenue cafè - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
BonApart Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 80.00 UAH per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 250.00 UAH per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 900 UAH per vehicle només l'anada.
- Dipòsit pels animals de companyia: 1000 UAH per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 500 UAH per animal de companyia per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 UAH per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
BonApart Hotel Kiev
BonApart Hotel
BonApart Kiev
BonApart Hotel Kyiv
BonApart Hotel Hotel
BonApart Hotel Hotel Kyiv
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: BonApart Hotel
9,0
Fantàstic
9,6
Neteja
7,8
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yanjun
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yanjun
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dulcie
Viatge en parella
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dulcie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Alan
Viatge de negocis
31 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very good, considering the circumstances.
Alan
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Laure
Viatge de negocis
16 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel très agréable
Laure
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Kateryna
Viatge de negocis, Viatge en família
29 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kateryna
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Eros
13 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Eros
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Elnur
Viatge de negocis
19 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Рекомендую
Elnur
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Anatolii
Viatge en família
25 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anatolii
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ok, but nothing exceptional
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 14 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Andrei
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrei
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Alan
Viatge de negocis
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Lisa, Lausanne
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Preis-Leistung passt
Lisa
Estada de 3 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Andre
25 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Andre
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Philippe
15 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel, chambres ou studios.
Philippe
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Dmytro, Lviv
Viatge de negocis
30 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dmytro
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Glenn, Portland, us
Viatge de negocis
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Glenn
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Jane
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable and clean
Jane
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
MARIOS
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIOS
Estada d’1 nit (febr. 2019)