Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Seasons View Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits dobles (Family)

Habitació estàndard, 2 llits dobles (Family)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Deluxe)

Habitació estàndard (Deluxe)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite familiar (Executive)

Suite familiar (Executive)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Executive 2 Bedroom Family Suite
Standard Twin Room
Standard Family Room
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Premier 2 Bedroom Family Suite

Premier 2 Bedroom Family Suite
Carregar totes les fotos de: Economy Double Room

Economy Double Room
Carregar totes les fotos de: Economy Twin Room

Economy Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Triple Room

Standard Triple Room
Carregar totes les fotos de: Standard King Room

Standard King Room
Deluxe 2 Bedroom Family Suite
Carregar totes les fotos de: Superior 2 Bedroom Family Suite

Superior 2 Bedroom Family Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

A22, Lorong Haji Abdul Rahman 1, Kuantan, Pahang, 25000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 MYR per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 MYR per adult i 7 MYR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Seasons View Kuantan
Hotel Seasons View
Seasons View Kuantan
Seasons View
Seasons View Hotel Kuantan
Seasons View Hotel Hotel
Seasons View Hotel Kuantan
Seasons View Hotel Hotel Kuantan
Preguntes freqüents
Opinions: Seasons View Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Mohd Azda Bin Nordin
Viatge de negocis
24 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Mohd Azda Bin Nordin
Estada de 2 nits (des. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rude receptionist and not sure about cleanliness
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
West, Malaysia
Viatge de negocis, Viatge en grup
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
West
Estada de 4 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Roslinda
Viatge de negocis
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roslinda
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Alexandre
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel très bien pour 1 nuit.
Alexandre
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Roy, KL
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roy
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Lia
Viatge en família
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lia
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Anis, Damansara
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Anis
Estada de 3 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Khalid, Setapak
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
30 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Khalid
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10, Deficient
Yasmine
29 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yasmine
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Jason
16 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jason
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Mohd yazid
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd yazid
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Aina
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aina
Estada d’1 nit (febr. 2019)
4/10, Deficient
Yan
7 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff should be trained in hospitality.
Yan
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Nurul
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok
Nurul
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
mohd khaidir
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
amazing
mohd khaidir
Estada de 2 nits (des. 2018)