Residence Inn Cherating
Hotel a Cherating amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Residence Inn Cherating





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 2 llits de matrimoni (Deluxe)

Habitació executiva, 2 llits de matrimoni (Deluxe)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni

Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (2 Single Beds)

Habitació estàndard (2 Single Beds)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, accessible

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, accessible
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 826, Mukim Sungai Karang, Cherating, Pahang, 26080
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Casa Titik
Casa Titik
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 28.00 MYR per adult i 18.00 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120.00 MYR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 130.00 MYR.
- Càrrec pel llit addicional: 90.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Residence Inn Cherating
Residence Cherating
Residence Inn Cherating Hotel Cherating
Residence Inn Cherating Hotel
Residence Inn Cherating Cherating
Residence Inn Cherating Hotel Cherating
Preguntes freqüents
Opinions: Residence Inn Cherating
Opinions
7,4
Bo
6,8/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (gen. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
25 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Disappointed ☹️
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Goh
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Facepalm




Goh
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
Izaha
Viatge en família
17 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Menyedihkan



Izaha
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Danial Sharif
Viatge en grup
5 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Worth it!
Danial Sharif
Estada d’1 nit (gen. 2021)
2/10, Horrible
Kylie
30 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kylie
Estada de 3 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Mohamad Zukiman
Viatge en família
27 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamad Zukiman
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Fae, Kuala lumpur
Viatge en família amb nens petits
25 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Fae
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Shazreen
Viatge en família
23 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saya hensem
Shazreen
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Niza
Viatge en grup
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niza
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Mahamod
Viatge en família
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mahamod
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Rosni
Viatge en família
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice hotel
Rosni
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Badrul, Kuala lumpur
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Badrul
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Guest, KL Malaysia
Viatge de negocis, Viatge en família
22 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Guest
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Nur Aini Mastura
Viatge en família
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 family vacation
Nur Aini Mastura
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Azah
Viatge en família
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azah
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Azah
Viatge en família
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Family Short Vacay
Azah
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Juhairi
Viatge en família
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juhairi
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Liany
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liany
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Elisa
3 de març de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisa
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)