Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Darul Makmur





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 35, Jalan Besar, Bandar Lama, Jerantut, Pahang, 27000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Inderapura
Hotel Inderapura
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.2 de 10, Molt bé, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 MYR per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15.90 MYR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Darul Makmur Jerantut
Hotel Darul Makmur
Darul Makmur Jerantut
Hotel Darul Makmur Hotel
Hotel Darul Makmur Jerantut
Hotel Darul Makmur Hotel Jerantut
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Darul Makmur
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mohamad, Darmstadt
Viatge en parella
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamad
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Fabio
Viatge en família
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Fabio
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Fabio
Viatge en grup
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Fabio
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Dayenne
Viatge en família
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dayenne
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean room
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
hiromaro
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
駅から見えます
hiromaro
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
muhammad mustaqim
1 de març de 2024
muhammad mustaqim
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Mohd fadhil
31 de gen. de 2024
Mohd fadhil
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Mohd Jamil
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Mohd Jamil
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
AHMAD JEFRI
29 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AHMAD JEFRI
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Heike, Wuerzburg
4 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heike
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
WAN AQILAH
9 de maig de 2023
WAN AQILAH
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Abu Hasan, KUANTAN
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abu Hasan
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
WAN ARMIYATI BINTI WAN
5 de març de 2023
WAN ARMIYATI BINTI WAN
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
nornabila natasha
Viatge de negocis
4 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nornabila natasha
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
reefa
Viatge de negocis
21 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
reefa
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
ZULHAI
Viatge en família
25 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mr
ZULHAI
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Koh, Kuala lumpur
Viatge de negocis
27 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Koh
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Saravanan
17 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saravanan
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Mohd
Viatge en família
12 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
NUR FARIDAH
Viatge en família
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NUR FARIDAH
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
ZULHAI
Viatge en família
15 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ZULHAI
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Haron
Viatge en família
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellence
Haron
Estada de 2 nits (març 2020)