Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie, an IHG Hotel
Hotel als afores amb 6 restaurants i 2 piscines a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie, an IHG Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

Moxy Putrajaya
Serdang
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 68 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Jalan Usahawan U1/8 Seksyen U1, Kuala Lumpur, Shah Alam, Selangor, 40250
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Kuala Lumpur Bangsar by IHG
Holiday Inn Kuala Lumpur Bangsar by IHG
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 23 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 500 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 55 MYR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 190 MYR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 10.00 MYR per dia.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Clean Promise (IHG).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Cal reservar els horaris del lloc de sortida al camp de golf i els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Glenmarie Holiday Inn
Glenmarie Holiday Inn Kuala Lumpur
Holiday Inn Glenmarie Kuala Lumpur
Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie
Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie Hotel Shah Alam
Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie Shah Alam
Kuala Lumpur Glenmarie
Kuala Lumpur Glenmarie Holiday Inn
Kuala Lumpur Holiday Inn
Kuala Lumpur Holiday Inn Glenmarie
Holiday Inn Shah Alam
Shah Alam Holiday Inn
Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie Hotel
Kuala Lumpur Glenmarie, An Ihg
Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie
Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie an IHG Hotel
Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie, an IHG Hotel Hotel
Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie, an IHG Hotel Shah Alam
Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie, an IHG Hotel Hotel Shah Alam
Preguntes freqüents
Opinions: Holiday Inn Kuala Lumpur Glenmarie, an IHG Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de maig de 2021
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
AZIZAN
Viatge en família
26 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Good place to relax but ni upgrading

AZIZAN
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
AZIZAN
Viatge en família
13 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Musky smell in the room
AZIZAN
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Datomansor, Ampang Malaysia
3 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Datomansor
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
AC, Penang
Viatge de negocis, Viatge en família
1 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
AC
Estada de 2 nits (set. 2020)
2/10, Horrible
Nurul, Rawang
Viatge en família amb nens petits
9 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nurul
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Paul
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Muntasser
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Muntasser
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
SUNJIN
Viatge en família
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
SUNJIN
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Raymond, Singapore
Viatge en grup
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Raymond
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
mohamed kassim
16 de nov. de 2019
mohamed kassim
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Maz, Port Dickson
Viatge en família
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maz
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Hameedu Mohideen
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hameedu Mohideen
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Subang 空港近くのリゾート型ホテル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Azharuddin
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azharuddin
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Matt
Viatge de negocis
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Matt
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Roger
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place
Roger
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Nicola
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicola
Estada de 2 nits (juny 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels