Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Comoditats
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció durant un horari limitat
Serveis per als clients
Servei de neteja (diari)
Serveis empresarials
Sala de reunions
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Bany
Bany privat
Dutxa
Entreteniment
Televisor
Altres
Aire condicionat
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 16:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
L'horari de la recepció és el següent: 07:00-22:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Mètodes d’accés
Recepció (horari limitat)
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bangi Gateway Hotel Bandar Baru Bangi
Bangi Gateway Hotel
Bangi Gateway Bandar Baru Bangi
Bangi Gateway Hotel Hotel
Bangi Gateway Hotel Bandar Baru Bangi
Bangi Gateway Hotel Hotel Bandar Baru Bangi
Preguntes freqüents
Bangi Gateway Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Bangi Gateway Hotel?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Bangi Gateway Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 16:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Bangi Gateway Hotel?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Bangi Gateway Hotel
Opinions
5,2
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 27 opinions
10-Excel·lent
0
Puntuació 8: Bo. 8 de 27 opinions
8-Bo
8
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 27 opinions
6-Acceptable
6
Puntuació 4: Deficient. 7 de 27 opinions
4-Deficient
7
Puntuació 2: Horrible. 6 de 27 opinions
2-Horrible
6
5,6/10
Neteja
5,6/10
Personal i servei
4,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4/10, Deficient
Nizzy, Terengganu
11 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not Recommended
This hotel is nicely located at strategic place, however, there are no internet facilities in the room and it has stairs to go. Not recommended.
Nizzy
Estada de 3 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Hakim, Kuantan
3 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel berdekatan dengan kedai makan dan shopping .
kedudukan hotel yang menarik.ruang bawah hotel mempunyai banyak kedai makan,cafe,fast food,shopping center berbumbung.sesuai untuk family dan santai2.
Hakim
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
zahari dzulkarnain
25 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
zahari dzulkarnain
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
aswat, ipoh
10 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
just nice but bathroom are smelly
just have been there for business, lot of space for room, affordable, near to NIOSH, not enough lighting in the room. when you enter the bathroom, a very unpleasant smell come out from the drainage piping. otherwise its just worth of money.
aswat
Estada d’1 nit (juny 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Smelly toilet
The toilet has stringent smell and had to buy air freshener. When the toilet door is left opened, the whole room will be smelly.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2017)
6/10, Acceptable
AL, Kota Kinabalu, SB
18 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Too much security
Entrance to hotel so secured, good for someone who need privacy.
AL
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good environment hotel
Good enviroment because it is inside the shopping complex. Its comfortable but lack of facilities like there are no electric kettle,telephone,iron in room, laundry bag.
Viatger verificat
2/10, Horrible
Ayu, selangor
6 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
3 star but not enough facilities.
in my opinion as a guest and my experience stayed at here was so bad. its kind like staying at motel not a hotel. even it standard room is should be have a very basic facilities such cattle, spoon, inside the room. the room also have insects like an ants. I hope it will be advance soon.
Ayu
2/10, Horrible
Azhar, Johor Bahru, Malaysia
27 de març de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Terrible hotel to be in
The personnel were generally unfriendly and lack courtesy. The hotel room is gloomy. There was no phone and the TV lack
decent channels. The most upsetting experience is the toilet as it emits unbearable odour, especially at night time. Cleanliness is an issue here. Also they were plenty of ants wondering around in the room! I don't recommend to anybody who wish to try due to its attractive offer.
Azhar
6/10, Acceptable
Celine, Malaysia
19 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Spacious but terrible hygiene
The room is quite spacious and nice but it was quite dirty. The floor was sticky, there were traces of blood and hair on the bed and the bathroom looked just the way the previous guests left it.
The housekeeping should be given more attention to give the guests a wonderful stay.
Celine
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de des. de 2016
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
14 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst hotel ever
It is the worst hotel that I ever stayed. No wifi, no Astro, TV channel is worst.
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
8/10, Bo
Cheah
5 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gate close at 10pm
Great location for a course but the only thong is the hotel gate close 10pm. If you are check in late than 10pm you have no door in even though you paid.
Cheah
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Upgrading the hotel
Please upgrade your hotel to make us more comfortable ..your television cant watch due to the channel problem , there is no fridge, kettle, and wifi available in the room .. the price offer in trivago is not suitable with the service and accomodation provided ..
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Every month i do travel due to family leisure and duty call and i have stayed in Budget hotels and also 5star hotels. This hotel staffs NEED TO BE TRAINED ESPECIALLY IN COMMUNICATING WITH CUSTOMERS AND TO BE VERY FRIENDLY AT ALL TIMES.
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
8 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room is small, toilet was smelly. No wifi at all! And i paid rm110 for it.
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Room facility and staff
The hotel staff were very friendly and helpful.check in was very efficient and clear.
Room facility was very simple but TV reception was very poor better not have any TV. Also wifi only available at front desk and not in room area. A little out dated when most budget hotels now provide wifi. Hotel management should consider upgrading facilities than just the k of profits. After all Bangi gateway hotel have good occupancy rate.
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Aiman, Selangor
29 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Satisfactory Short Stay But Would Have Liked More
Me and my spouse spent one night and two days at Bangi Gateway Hotel. The hotel is located within the Bangi Gateway Shopping Complex. I am not sure when this complex was built but I have an impression that it is new.
After sorting out the registration, we then proceeded to go in the room. The first thing we noticed was that there was no elevator. This was a problem since my spouse was pregnant.
Then, we went inside the room and I was pleasantly surprised by the room's smell of freshness, cleanliness and spaciousness. Then I noticed an unfolded towel on the rack. This gave me some doubts as to whether the room was properly kept. The rest of the items were on where they were supposed to be.
Air-conditioning was functioning although not as cold as what I'm used to. Hot shower was available. Basic television channels with limited signals. No wi-fi. No water heater. No fridge. Iron is available outside the room for common use.
Aiman
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
I love shopping. Ideal place for shopping lovers. Lots of awesome stuff n cheap too
Viatger verificat
6/10, Acceptable
irenessa
24 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
irenessa
6/10, Acceptable
Kamariah, Kota Bharu, Kelantan
26 de des. de 2015
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Just nice
I booked two rooms. The first room was okay. But my daughter's room was quite smelly especially the toilet. Therefore, she asked for other room. And the service was quite nice.