Hiša Aleš
Hotel a Kranj amb esmorzar gratuït i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hiša Aleš





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

38 Breg ob Savi, Kranj, Kranj, 4211
Sobre aquest allotjament
Hiša Aleš
Allotjaments similars

Garni Hotel Azul
Garni Hotel Azul
- Esmorzar inclòs
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 110 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Número de registre de l’allotjament: SI55594573
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hiša Aleš Hotel
Hiša Aleš Kranj
Hiša Aleš Hotel Kranj
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hiša Aleš
9,8
Magnífic
10
Neteja
9,2
Comoditats
9,8
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Simon
22 de set. de 2025
Simon
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alenka
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best kept surprise!
Alenka
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ann
Viatge en parella
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge en família
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
won kyu
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
won kyu
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Slovensk topklasse
Jonas
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gregers
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super ophold!
Gregers
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Selvavathany
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Selvavathany
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Edmond
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edmond
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bosiljka
Viatge en parella
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bosiljka
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
1 de jul. de 2025
Daniel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maureen
Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maureen
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Elisa
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisa
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Simela, Astoria
Viatge en parella
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Simela
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en grup
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Igor
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Igor
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronit, Downingtown
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronit
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
19 d’abr. de 2025
Antonio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kahli
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kahli
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
laurent
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
laurent
Estada d’1 nit (febr. 2025)








