Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Srisuksant Resort





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, accés a la piscina

Habitació Deluxe, accés a la piscina
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

145 M.3, Noppharatthara Beach, Aonang, Muang, Krabi, Krabi, 81180
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 1000 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 400 THB per adult i 300 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 THB per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 300 THB.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Srisuksant
Srisuksant Krabi
Srisuksant Resort
Srisuksant Resort Krabi
Srisuksant Hotel Ao Nang
Srisuksant Hotel Krabi
Srisuksant Resort Krabi/Ao Nang
Srisuksant Resort Krabi/Ao Nang
Srisuksant Hotel Krabi
Preguntes freqüents
Opinions: Srisuksant Resort
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
8 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Enoch
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enoch
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge en grup
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Adam
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Niklas
28 de març de 2025
Niklas
Estada de 18 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Ari
17 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Decent Hotel but not Luxurious
Ari
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
david
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
david
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marsha
Viatge en família amb nens petits
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marsha
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
SONG KUEN
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SONG KUEN
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lindsey
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Lindsey
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Lindsey
26 de febr. de 2025
Lindsey
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Simon
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Simon
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Elaine
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elaine
Estada de 14 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Dag Stephan
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Dag Stephan
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Giana
Viatge en parella
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giana
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Simon
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Simon
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark Adam
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark Adam
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Juha
Viatge en família
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juha
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
randy
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good spot
randy
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Christian
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Lindsey
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lindsey
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vangrysperre
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vangrysperre
Estada de 6 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Robert, Alvechurch
Viatge en parella
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Robert
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
7 de gen. de 2025
Jessica
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge en grup
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good loacation
Adam
Estada d’1 nit (des. 2024)