Hotel Damier
Hotel de luxe a Kortrijk amb 2 restaurants i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Damier





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 162 €
taxes i impostos inclosos
6 de des. - 7 de des.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
7,8 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor d'alta definició
Rentadora i assecadora 2 en 1
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor d'alta definició
Rentadora i assecadora 2 en 1
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor d'alta definició
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Prestige)

Habitació doble (Prestige)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor d'alta definició
Rentadora i assecadora 2 en 1
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor d'alta definició
Rentadora i assecadora 2 en 1
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor d'alta definició
Rentadora i assecadora 2 en 1
Carregar totes les fotos de: Apartament de luxe, balcó

Apartament de luxe, balcó
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Grote Markt 41, Kortrijk, 8500
Sobre aquest allotjament
Hotel Damier
Allotjaments similars

Parkhotel
Parkhotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.0 de 10, Fantàstic, 366 opinions
Preu actual: 169 €
taxes i impostos inclosos
28 de nov. - 29 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.12 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 3 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 140 EUR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 18 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús del bressol: 40.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 85.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Damier Kortrijk
Hotel Damier
Hotel Damier Kortrijk
Grand Hotel Kortrijk
Hotel Damier Hotel
Hotel Damier Kortrijk
Hotel Damier Hotel Kortrijk
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Damier
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
26 de nov. de 2025
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Elinor
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elinor
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Corey
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Corey
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
20 de set. de 2025
Andrew
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Ashley
14 de set. de 2025
Ashley
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
Viatge en parella
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jill
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jill
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Matthias
Viatge en parella
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Þorkell
Viatge en grup
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Þorkell
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Gee
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gee
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Trevor
Viatge en grup
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trevor
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marta
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marta
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas, Alland
1 de jul. de 2025
Thomas
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Anna Linnea
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Anna Linnea
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
William
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
William
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MAKOTO
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAKOTO
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lars
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Maria
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
DAMIAN
Viatge de negocis
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAMIAN
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Claes
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claes
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
michael
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
michael
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
MAKOTO
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAKOTO
Estada d’1 nit (maig 2025)








