Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Palau Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,4 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 3 llits individuals

Habitació triple, 3 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ikelau Hamlet, Koror, Koror Island, 96940
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50.00 USD per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 USD per habitació només l'anada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Palau Hotel Koror
Palau Hotel
Palau Koror
Palau Hotel South Pacific
Palau Hotel Hotel
Palau Hotel Koror
Palau Hotel Hotel Koror
Preguntes freqüents
Opinions: Palau Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Reginald, Orlando
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reginald
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chihiro
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l ’allotjament i instal·lacions
Chihiro
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Keith
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
???
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yasuko
1 de jul. de 2025
Yasuko
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yasuko
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasuko
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
yukiko
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


yukiko
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
kenneth
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly staff.
kenneth
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Guillermo
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel in Koror
Guillermo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catherine
Estada de 8 nits (març 2025)
8/10, Bo
Matsuo
25 de març de 2025
Matsuo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good basic clean hotel with modern feel.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Russell, CHINO VALLEY
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Russell
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Dr. Fabian
7 de març de 2025
Dr. Fabian
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryo, Fujisawa-city
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 14 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
AKEMI
Viatge en grup
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKEMI
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Takako
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takako
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Mayra
Viatge en grup
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayra
Estada de 2 nits (oct. 2024)