Palasia Hotel Palau
Hotel per a famílies amb 2 piscines a l'aire lliure i spa complet
Galeria de fotos de l’allotjament Palasia Hotel Palau





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,2 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Banyera profunda
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes a la badia

Habitació Deluxe, vistes a la badia
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Banyera profunda
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Banyera profunda
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Banyera profunda
Barnussos
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Main Street, Koror, Palau, 96940
Sobre aquest allotjament
Palasia Hotel Palau
Allotjaments similars

Palau Central Hotel
Palau Central Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 195 opinions
Preu actual: 184 €
taxes i impostos inclosos
15 de des. - 16 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Palasia Hotel Palau Koror
Palasia Hotel Palau
Palasia Palau Koror
Palasia Palau
Palasia Hotel Koror
Palasia Hotel Palau South Pacific
Palasia Hotel Palau Hotel
Palasia Hotel Palau Koror
Palasia Hotel Palau Hotel Koror
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Palasia Hotel Palau
8,6
Excel·lent
8,4
Neteja
8,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
11 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryuichi
Viatge de negocis
28 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Ryuichi
Estada de 2 nits (nov. 2025)
4/10, Deficient
Yeole
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Yeole
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Takafumi
Viatge en grup
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Takafumi
Estada de 7 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Bill
Viatge de negocis
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bill
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
NAOKO
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




NAOKO
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chun Mo
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Chun Mo
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge de negocis, Viatge en grup
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robin, Honolulu
Viatge de negocis
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robin
Estada de 6 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Jonathan, New York
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jonathan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ryuichi
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryuichi
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jonathan, New York
23 de març de 2025
Jonathan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sherry
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sherry
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
EIJI
Viatge en parella
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EIJI
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jack
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
22 de febr. de 2025
Jacqueline
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Scott, Miranda
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Scott
Estada de 8 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Svatava
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place to stay
Svatava
Estada de 13 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Lynn, El Cajon
Viatge en parella
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Hiroyuki
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hiroyuki
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 11 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
koichi
Viatge en parella
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
koichi
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nami
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nami
Estada de 4 nits (des. 2024)








