Roland Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Memorial Victoria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Roland Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Holiday Inn Express Kolkata Airport by IHG
Dum Dum
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 233 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

28A, Rowland Rd. Near Landsdown Crossing, Ballygunge, Kolkata, West Bengal, 700020
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

LAKESIDE SUITES
LAKESIDE SUITES
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
10.0 de 10, Excepcional, 3 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 300 INR per adult i 300 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1200 INR per vehicle (l'anada i la tornada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 1300.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Roland Hotel Hotel
Roland Hotel Kolkata
Roland Hotel Hotel Kolkata
Preguntes freqüents
Opinions: Roland Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Mayuri
Viatge de negocis
4 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayuri
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Sohail
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sohail
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Shyamal
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Shyamal
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Sridevi
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sridevi
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Tahmina
26 de set. de 2024
Tahmina
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
SAROJ KANTA
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SAROJ KANTA
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Jyotirmaya
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jyotirmaya
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
JB
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JB
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
V
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
V
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Bandish
29 de gen. de 2024
Bandish
Estada de 2 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Muthushree
25 de des. de 2023
Muthushree
Estada de 4 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Julie
23 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Julie
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Nigel
Viatge en grup
17 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nigel
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Nigel
Viatge en grup
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nigel
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Daniel
3 d’abr. de 2023
Daniel
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Sriparna
9 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions